Bruno - Till Min Wannabe [Nelione]
Ja, fick ju en "diss" av Nelione.. men iallfall här har ni mitt svar
Länk till http://www.speedyshare.com/986193424.html
Vers: du mixar mig sämre för att du ska låta bättre men ärligt det låter bäst när du HÅLLER KÄFTEN// och ditt flow, du vet att skiten inte håller och varför ska jag runka när emilia gör jobbet//
jag tittar på dig och jag ser saker som jag alltid sett för när jag tittar på dig ser jag bara toppen av din keps// och vem av oss är den sämsta som alla har hört ? för när jag lyssnar på våra låtar är det du som lägger först//
vem behöver flyt ? jag kör på äkta känsla och ska vi mäta storlek är din kuk mindre än näsan// och ingen klasskillnad ? mannen jag tror du är tondöv för din nivå är fan under min fot knöl//
jag sa att vi var vänner men nu är det slut och jag umgick med dig men jag ångrar mig nu// jag ger nixy hype den saken är klar men man är sämst och man kickar med savinn det är självklart//
reff: du ville kicka tagteam men jag tacka nej du ville kicka crewbattle men jag tacka nej// hata, hata hata arnäsvall nu gör jag slut på killen och sprätter han//
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
|