I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

MatZiiO Ft. Antagonisten & Grapee - Livet du skapar.mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-09-12 00:29

MatZiiO Ft. Antagonisten & Grapee - Livet du skapar.mp3

Yes!

Ett nytt track, collab mellan Norrköping & Skåne !

Vers.1 : MatZiiO
Vers.2 : Antagonisten
Vers.3: Grapee

Reff: MatZiiO
Beat: Hygrade

All kritik uppskattas, kärlek som hat, give us!

Ciao !

Högerklicka & spara mål som...

2008-09-12 00:56
stor skillnad på kritik och hat! vi vill ha kritik! tyckte den blev heavy iaf =)

Peeeys
Producent

2008-09-12 01:17
Oj, förvånad över Matziio, du har förbättrats nåt kopiöst sen senast jag hörde dig! Faktiskt skönast på låten, skönt beat också!

2008-09-12 09:36
UPP!
http://www.Aidon.tk

2008-09-12 10:11
Beatet är lite gulligt faktiskt, gillar verkligen inte reffen, känns inte som en reff överhuvutaget. Matziio och Danne är fetast på den.

Matziio mkt bättre än när jag hörde senast, fortfarande inte wow, men bättre!

Hade velat att du körde lite långsammare flow i såna här låtar ibland Danne, vissa rader känns stressade, det gör att du inte låter lika säker som jag vet att du är.

Grapee har en del att lära fortfarande, men du utvecklas hela tiden.

Överlag sådär låt.

Saaaaaarvi
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-09-12 10:47
någon har sagt till grapefrukten att han ska tona ner sin ''jag vill låta som antagonistens diss till kaggen'' röst och nu låter det mycket bättre.
gillar budskapet grabbar. upp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-12 12:47
Grizz: hur ska jag köra slöare flow när bpm:en på beatet styr det oavsett ? :P
Kul att ni gillar det iaf =) bara en snabb session..

Fler ?

2008-09-12 13:20
fett låt bästa jag hört av dig matzio du utvecklas antagonisten var fet som fan grapee var riktigt bra med. en riktigt tight låt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-12 14:22
"Desto snabbare beatet går desto saktare" ;)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-09-12 14:37
Kul att många gillar, thankz!

2008-09-12 18:21
"Då hade det blivit helt sanslöst släpigt på denna och det hade varit ännu värre"

2008-09-12 19:01
första snubben va rätt okej ändå.. men anta va bäst på låten... gillade inte reffen speciellt.. den stack ut för lite.. visste inte riktigt när va reff och när det va vers.. men efter andra lyssningen så fick jag kläm på det men vässade öron

beatet gillade jag.. skön feeling som fan.. my cup of tee helt klart..

slutsats: ok låt, inget jag höjde ögonbrynen för, har int hört så mycket från nån av de andra snubbarna.. men anta har lagt bättre verser.. men fett o höra att ni e produktiva!

peeace

Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2008-09-13 00:19
thx max.. jag som gav dig värsta propsen :D

2008-09-13 02:35
beatet är skönt no doubt.

Första snubben som rappade har jag aldrig hört innan och det va inget märkvärdigt heller tycker jag, även om det lät helt okej

Jag tycker antas röst låter skön på detta beatet och de va klart låtens bästa vers, och de härliga garvet i slutet på låten är dunder! "haha" yessir

3e killen. inte heller hört förut, diggade inte tyvärr.

men tummen upp för låten i helhet!
Detta är min forumsignatur

2008-09-13 12:13
MatZiiO fan vad annorlunda det känns att höra dig på ett sånt här beat , men det låter riktigt bra ! har aldrig hört dig flowa så , nice ! :)

Antagonisten, jag har inte hört så mycket med dig tidigare faktiskt. har sett ditt namn här och där, men inte lyssnat så noga. Men det finns ingenting att klaga på här. du la det grymt !

Grapee, dig har jag aldrig hört förut, men jag diggar dig ! du har skön röst, good good :)

good work grappar !

2008-09-13 12:38
riktigt sköna verser.. tkr de behöves lite mer känsla på ref.. annars va de riktigt skön låt

2008-09-13 13:27
Tack alla !

mer whoa

2008-09-14 03:07
helt okej. hört bättre från danne! fast diggar inte denna "rösten" du använder här. du skulle kört lite mer laidback mayn! men bra text som vanligt.

första snubben var helt okej. bra text!

grapee har utvecklats sen "nere för räkning". det lät okej!
haha, vi bor på landet!

2008-09-14 17:48
som vanligt, najs av dig matziio :D in på spelningslistan som vanligt!

2008-09-14 23:52
tack tack, UPP!

2008-09-15 19:03
thanx peeps!! UPP!