Reff / 2x Vila, i frid nu// Hoppas att du har det bra// Släpp allting och andas ut// Svårt för mej att vända blad, när inte du finns kvar// Jag ska köpslå med gud så du får det bra// Vers 1 20 bast och redan valt att lämna livet// Enligt mej alldels för ung för att kliva in i himelriket// Men jag vet det va ditt liv och ditt beslut// Och jag hoppas att du har det bättre nu// Många tankar snurrar inombords// Känner ångest varje gång jag pratar med din syster och din bror// Hade jag vart man nog// Hade jag gått in på mitt kontor,hämtat min pistol// Tryckt den mot din pappa,pang boom// Känner mej så skyldig på nått sätt// För du varna mej, pressen var för stor, ingeting känndes rätt// Fan jag trodde aldrig att det skulle gå så här långt// Fan fonseka gräver ner sig håller på att tina bort// Jag försöker inte anklaga dej för nått// Ser dej inte som en egoist,för jag vet att ditt liv va rent piss// Bara så du vet Vi saknar dej,vi älskar dej snälla manuel vila nu i frid// Reff / 2 x Vila, i frid nu// Hoppas att du har det bra// Släpp allting och andas ut// Svårt för mej att vända blad, när inte du finns kvar// Jag ska köpslå med gud så du får det bra// Vers 2 Jag ska hälsa från din syster att hon saknar dej// Älskar dej enormt men ändå hatar dej// För hon tycker att du skulle kämpat tills gud tog dej självmant// Bara så du vet hon respekterar vägen du har valt// Och din bror är så liten att han fattar inte vad som hänt// Men han frågar varje dag vilken dag du kommer hem// Här om dagen rita han en teckning där det stod// Te amo mi hermano manuel, fan ja ville gråta blod// Fan jag lovar att jag kommer skydda båda två med kropp och själ// Minnerna dom tänder glöden ända hoppet här// Ingen här vill dömma dej på något sätt// Mår du bättre nu så var väl valet rätt// Men jag hade föredragit att du hade stannat här med oss// Jag försöker inte anklaga dej för nått// Hoppas att vi syns igen// Handen på mitt hjärta, snälla manuel,vila nu i frid min vän// Reff / 2x Vila, i frid nu// Hoppas att du har det bra// Släpp allting och andas ut// Svårt för mej att vända blad, när inte du finns kvar// Jag ska köpslå med gud så du får det bra// Mellanspel / 2x Släpp allt, andas ut// Släpp allt det förtjänar du//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.