Nelione - Fjortisrapparens undergång ( Bruno diss)
Satt idag och gjorde en diss till bruno.
Text:Nelione Rap:Nelione Beat:free Mix:Nelione
Länk till http://www.speedyshare.com/440568621.html
Vers:
Dina låtar handlar mest om hur du knullar på men ärligt talat mannen, här får du nåt du kan runka åt// Du levererar aldrig fett, som restaurang gubbar För du kommer aldrig i branschen som en hora på natt klubbar//
Jag är inte den som kollar snett på dig Jag ångrar tillochmed att jag har sett på dig// Så kicka med nixy, så hör man ingen klasskillnad Bryter av din nacke lika lätt som med glass pinnar//
du blir sämre för varje låt och jag lova jag fäll dig , så du faller hårt// Jag tar din mikrofon, och jag säljer den sen de gynnar inte bara oss , Jag gör Sverige en tjänst//
Jag har kickat med dig, fast ingen hörde mig ju dom stängde av vid första versen för den la ju du// du ha, inget flyt, som en sten ( Du suger ) du är en patron och jag skjuter ut dig
Reff:
Han är utvecklings störd han är BRUNO// En fortis rappare som är körd han e BRUNO// Han kommer inte klara mig för killen e BRUNO// Ni undrar nu vart BRUNO kan va, han är död //
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|