VERS jag lägger mej i sängen och tankarna börjar snurra/ skallen verker it makes shaking & hjärtat börjar dunka/ jag börjar undra, vad är det som händer omkring/ jag fattar ingenting, Nej det är ingenting som finns/ får jag höra en röst skrika ut/ jag fuckar ur för att jag fattar att det här är mitt slut/ slut på krut, yeah it's the end of my life/ I can't do anything but it's not mother fucking right!/ inget sammanhang, allting händer hit och dit/ jag försöker skrika ut, snälla gör inget med mitt liv/ men herregud, det kommer inget ljud/ jag försöker gång på gång, med det känns som jag försöker skrika genom en mur/ hjärnan spränger & hjärtat dunkar/ jag är inte kvar i sängen, MEN VARS?! det är det jag undrar/ jag får inget svar, jag står stilla kvar/ jag står ensam och rädd, som ett litet litet litet barn/ REFF I get down on my knees, and I start to pray/ God please, don't kill me today/ I get down on my knees, and I start to pray/ God please, don't kill me today/ DON'T KILL ME TODAY!/
YEAAAAH DUH`DE! ;D