Nelione - Vem är du
Har testa massa olika flow så jag fick lov att test ett anvurlunda på detta med :) Har ny mixning med så säg vad ni tycker om den med är ni söt
Rap:Jag Text:Jag Beat:Free Mix:Jag
Länk till http://www.speedyshare.com/813522988.html
Jag är kung, ey ,vem är du ja mena jag är tung typ ,men du suger kuk// Jag är en rappande rappare, men skavsår på tungspetsen du är en chattare. så din dator åker över brunnsräcket //
jag säger inte jag är bra för det kan,, tydas i mitt namn du säger du är jag, för att få ,skryta lite grann// men alla ser, alla vet, vad du är för en skojare med tanke på din spelning, de va klart att alla somnade//
alla flickor vill ha mig för natten för min stil och hur du mycket du än försöker can´t u never be me, i mean// Jag spottar rader galet, som en helt mentalsjukhus och den mesta skit bland rap är låtarna som du själv sprider ut//
- så jag ber er ,sluta släppa mer - Jag är en rappande polis och jag kommer snart häckta er// och alla barn, jag har en stor lust att slå er musiken idag. sätt åldergräns på mikrofoner//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|