jag kan väl börja lite skämtsamt med å säga att ni saknar nåt.. eller rättare sagt någon, mer behöver jag nog inte säga om de ;P men bortsett från den lilla petitessen, så är de som ni måste jobba på erat flow, OneK har kommit en bit och han har börjat bli duktig, och Måns med tanke på att de är din andra låt så kan man väl inte klaga alltför mkt, alla måste ju börja nånstans för att sedan utvecklas. ni måste strukturera texterna och göra de enkelt för er själva att flyta med i beatets svängande bana. de som gillas allra mest är ju då refrängen, den har ni fått till ganska bra ;) mixningen är väl helt ok den också, bättre än de första utkastet iaf :) men som sagt jobba på, man blir bara bättre och bättre. försök å inte ta de här som något jag skriver för att påstå mig själv som bättre eller för att klanka ner på er två, jag gillar er grabbar och vill jättegärna kunna skryta över att jag känner två otroligt duktiga rappare, därav en som till och med är min storebror, vilket jag högst sannolikt kommer att få göra en vacker dag. tack för mig... Keep it up!
Great som Tony Tiger!