I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Still Oberoende - Tvåtusenåtta

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-09-06 22:55

Still Oberoende - Tvåtusenåtta

Jobbat med en låt tillsammans med oneK.
Länk till http://www.speedyshare.com/713464538.html

Lyssna med hälsan!

Vers 1: Måns
Vers 2: oneK
Vers 3: oneK/Måns

Reff: oneK/Måns

Glöm inte, vi är inte beroende vi älskar bara snus!

2008-09-07 18:31
För att vara första seriösa låten så får du till det bra Måns :) mer träning på flyt och delivery, texten är tvärfet.. Bara jobba vidare så kommer nästa låt bli änu bättre..

mitt eget framförande är jag ganska nöjd med, måste träna på allt, speciellt att mixxa :)
TS är ett troll :)

2008-09-07 19:53
äntligen är den färdig:D nu jävlar ska jag lyssna!

kommenterar låten snart :)
Great som Tony Tiger!

2008-09-07 20:21
jag kan väl börja lite skämtsamt med å säga att ni saknar nåt..
eller rättare sagt någon, mer behöver jag nog inte säga om de ;P

men bortsett från den lilla petitessen, så är de som ni måste jobba på erat flow, OneK har kommit en bit och han har börjat bli duktig, och Måns med tanke på att de är din andra låt så kan man väl inte klaga alltför mkt, alla måste ju börja nånstans för att sedan utvecklas.

ni måste strukturera texterna och göra de enkelt för er själva att flyta med i beatets svängande bana.

de som gillas allra mest är ju då refrängen, den har ni fått till ganska bra ;)

mixningen är väl helt ok den också, bättre än de första utkastet iaf :)

men som sagt jobba på, man blir bara bättre och bättre.

försök å inte ta de här som något jag skriver för att påstå mig själv som bättre eller för att klanka ner på er två, jag gillar er grabbar och vill jättegärna kunna skryta över att jag känner två otroligt duktiga rappare, därav en som till och med är min storebror, vilket jag högst sannolikt kommer att få göra en vacker dag.

tack för mig...

Keep it up!
Great som Tony Tiger!

2008-09-08 20:26
känns som att de är mitt ansvar att hålla tråden vid liv, med tankarna på att familjen är viktig och den borde man se efter...

UPP!

Onek, du behöver inte tacka mig, jag vet att du hade gjort detsamma för mig. ;)

Peace
Great som Tony Tiger!

2008-09-09 17:55
tack för att du tog dig tid och lyssnade ;) och tack för att du tog dig tid och kommenterade!

kan inte någon annan oxå ta sig lite tid? men skyll inte på mig sen om det inte var värt det ;o
TS är ett troll :)