Tazty - Dunderfjant (Double-D diss)
DD släppte i dagarna en diss till mig och jag svarade med denna en halvtimme senare. Ljudkvaliten ör vad den är med tanke på att jag för tillfället endast hade en ganska keff datamick men jag tycker jag fick kvallen helt okej i mixningen. Beatet är ett freebeat från Kaggen ;)
Ingen utmaning alls för jag battlar en bonde / med kepsen på sne och en tågräls i munnen / Ha, det blir knockout i första ronden / Danne sluta rappa mjölka kossorna på gården / Du bor i Bara du har ingenting att komma med / som impotenta killar,ta ditt liv din jävla wannabe / det blir 16 bars ren slakt på beat / din diss va fattig skit min flyter snabbt och cleant / på ett kaggen beat, jag sätter nålar i ditt huvud / kom till malmö när som helst om du vågar jävla luder vill du battla mästaren du möter den regerande / jag bestämmer om du lämnar död eller levande / Jag smäller dig subba så att du sväljer din tunga / med tanke på att du är lika straight som en kurva / Fortsätt spela tuff, och åk på nitlottar / du är lika påsatt som min favoritsoffa / Skryter jag om RMS? Ja vi säger väl så / Men det blir du som kryper hem när jag e färdig jävla hoe.
Tryck här
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|