Max & Grizzly ft. Bobbo, Josefine Elias - Hur det var (prod. Spydah)
SnickSnack (MAX & GRIZZLY) släpper snart det efterlängtade mixtapet "Magnum Opus vol. 1". Bland gästartisterna märks bl.a. Profet, Critical, Uwe Banton, Tay Tay Dat Dude, Marke, Bobbo och Dirty D. Jag tänkte bjuda på en förhandslyssning av en låt från skivan så alla blir riktigt taggade! Låten heter "Hur det var" och gästas av Bobbo & Josefine Elias. Beatet är producerat av Spydah och låten är mixad av Max. Klicka er in på min myspace och lyssna Länk till http://www.myspace.com/grizzly17gubbar , och skriv gärna en rad här efteråt. På samma myspacesida ligger även en annan låt från mixtapet sedan innan, har ni missat den så gör ni klokt i att lyssna igenom den också! Den låten heter "Min byhåla" och gästas av ingen mindre än den skånska legenden Profet. Let's start the hype!Länk till http://www.myspace.com/grizzly17gubbar Hojta! / Grizzly
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
HATAR WHOAS LÄNKAR: http://www.myspace.com/grizzly17gubbar <--- Klistra in i webläsaren
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
fett av alla tre!.. skön nyans i refrängen.. allover: 8/10 längtar till tapet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack för länkhjälpen, är lite retard med det! haha :D
björn är retard :$ ;P skämt o sido, du är ändå lite gullig ;D haha max, du lägger verkligen en överfet vers. helt felfri enligt mig! bra delivery, och sjukt bra buskap i texten. flowet sitter som klister i pappersaffischer (a) goody mään! grizz: alltid blytunga texter, och här är något av det bästa jag hört från dig. hör att du lyssnar på folket som ger kritik till din attityd. det är bra! fin attityd, och bra flow man. keep it on! bobbo: har lite problem med din röst bara. men texten sitter klockish! fortsätt man. bruden i reffen: sköööööön stil över hela reffen! fet röst, och bra text. hon själv som har skrivit den eller? :) fortsätt boys, som sagt. jag kommer antingen till bjärred eller till dalby och köper skiten direkt från er, så det slipper bli en massa klydd. SLÄPP SKITEN OCH VÄNTA PÅ HYPEN!
haha, vi bor på landet!
liiide dystert.. hehe max var bäst :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tungt skit.. kan inte vara annat.. bara schkillade peeps på den ju =) Peeeys
asma - Hahahaha ;D Phille, Danne - Tack!!
Tycker låten är fet rakt igenom... Inte direkt något jag kommer på som jag kan dra ut nu på en gång som är extra fett förutom refrängen... Hur som helst - Ni kan eran sak, fortsätt och låt hungriga lyssnare bli mätta nu!
Dra åt helvete!
först och främst beatet är riktigt bra, good work ifrån Spydah som vanligt.Max börjar och sätter ribban på låten med en riktigt skön inlevelse o riktigt bra text, flyter även på fett som vanligt :DGrizzly kommer in o gör verkligen inte låten sämre, blir bättre o bättre fan för varje låt :D tycker att du har mer känsla i din inspelning nu.Bobbo levererar det även han tvärfett här. länge sen man hörde ngt med dej bara, diggar dej hårt fan. tycker även din stil i denna låten e soft som fan :DJosefin Elias shit asså, denna tjejen måste släppa mer. gör reffen sjukt jävla bra alltså :D kul att höra ngn ny som är duktig med :D När kommer mixtapet släppas?? kommer bli fett tror jag, det jag hört ifrån det har imponerat. vad blir prislappen på den? Peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
SWEnsson__ P19 Först och främst tack så hemskt mkt för dina ord, roligt att du gillar låten! Josefine är med på en låt till på skivan, så lite mer släpper hon snart iaf ;). Det enda vi väntar på är omslaget sen ska vi skicka till tryck, så all musik är färdig. Med andra ord, lär inte dröja länge nu. Prislappen ligger nog runt 70:- men vi har inte spikat det än! Hojta!
faaaaaaaan va skön!
hatar forumsignaturer.. http://twitter.com/ARSVXO
tack, in och pumpa
Max Oj fet känsla man känns också som du har lagt ner mycket tid på texten mycket bra innehåll sköna formuleringar det krävs för mig. Älskar sånna saker, flytet är mycket stabilt hamnar alltid rätt snyggt.Grizzly Snygga rim och en bra skriven text dina rim är bättre än max men innehållet är sämre enligt mig. din känsla va inte så jättebra men den dög helt enkelt flytet va stabilt här me jorå du lägger det bra.Bobbo Ojojoj utveckling har inte diggat dig innan men här la du det fan riktigt soft skön känsla bra flyt hela skiten satt man, kör på Bruden i reffen digga jag itne vet inte varför asså kändes inte som det satt för mig haha. Bra proddat spydah dina beats är jämt galna
Geni
Bobbo är ju blytung, har alltid varit.
Cause I done mastered my high, you out your mind tripping
Tack boys!
vetifan om folk e ready asså.... men i vilket fall så vill ni inte missa detta tejpet.. Lovar att det finns nått för alla smaker. Blandad kompott när den är som bäst! Håll ögon och öron öppna.. snart... HOJT!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
max lätt fetast, tung låt för övrigt, skön brud i reffen , 1 / t
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
Tackar! upp!
Riktigt jävla skön! Diggar Max mest men ni andra e feta som fan! Froody
fett o höra att folk diggar! upp!
Skön . Alla lägger det najs inget att klaga på. Leverarar bra budskap också. Reffen är ett + bara , så sköön. keep it up guys
Life is like a beautiful melody , only the lyrics are messed up.
Tack gubbar!
mer på denna.. upp
eller hur . UPP! dope shit!
haha, vi bor på landet!
kom igen nu whoa, är ni inte ready?
typ :P ja vill ha denna låten xD
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335