www.myspace.com/lejonkungen
Det första jag la märke till va din skånska dialekt. Asskön. Låten va inspirerande och ett annat knarklåts-mode. Texten är så jävla sann, sätter mig in så lätt. Härligt flyt men det känns som du snabbar på för att bli klar ibland. Reffen digga jag inte men verserna är assköna. Du är underskattad! Bra jobbat, kommer in på ipoden
-Say hello to my little friend! Tony Montana
Skön låt mannen :) härlig dialekt ! ^^ Keep it up.
Örebro stad ;D
Tack så mycket grabbar uppskattas :) kan ju passa på att droppa texten nu också isåfall om det är någon som är intresserad. livet det går vidare o hoppet det finns kvar// jag har många frågor men får aldrig några svar// tiden den går snabbt man vet aldrig vad man har// förräns man förlorat allt och själv står man kvar// ________________________________________________________ det fanns en tid men de va för länge sen/ när jag inte kunde skilja på en drog o en vän/ när jag satt fast i skiten där långt ner på botten/ då jag va en i mängden när jag inte hade huvudrollen/ lutar mig tillbaka o jag chillar som fan/ för några månader sen hade jag holk i min hand/ men inte nu längre för nu känner jag mig stark/ vinden den har vänt nu är musiken mitt allt/ när man softa med boyzen o bara tog det chill/ när man redan rökt 2 men ville endå ha 1 till/ det var den tiden då man trodde livet lekte/ men livet leker med en och man brinner som en veke/ jag skriver dessa rader för att visa för alla/ att livet de går vidare men skiten e den samma/ familjen står kvar när alla vänner börjat vandra/ men gör man själv fel så kan man ingen annan klandra/ _______________________________________________________ livet det går vidare o hoppet det finns kvar// jag har många frågor men får aldrig några svar// tiden den går snabbt man vet aldrig vad man har// förräns man förlorat allt och själv står man kvar// REF det blåser kallt i en ensam stad// i nattens tysta mörker där står bara jag// ensam med vinden som blåser var dag// tittar upp mot himmelen den är stjärnklar// ________________________________________________________ satt fast i derpissioner som var djupare än dalar/ djupare än havet de va max på richterskallan/ många säger till mig att stigarna e smala/ som en ål slingra jag mig ur mot nya dagar/ jag ska klara av detta kommer aldrig att ge upp/ klarar detta fint och går stolt som en tupp/ jag ser världen på nytt ur ett annat perspektiv/ jag vill tacka min familj för ni har räddat mitt liv/ har så många frågor men jag får inga svar/ allt som har hänt varför e just jag här idag/ har sett jävligt mycket gått igenom det mesta/ hatat hela världen men har älskat dom bästa/ alla dom dagar när jag tatt holk efter holk/ jag trodde det var räddningen att de skulle ta stop/ men tjii fick jag för man dör när man röker/ men fuck allting nu för musiken kan jag dö för/ _______________________________________________________ livet det går vidare o hoppet det finns kvar// jag har många frågor men får aldrig några svar// tiden den går snabbt man vet aldrig vad man har// förräns man förlorat allt och själv står man kvar// REF det blåser kallt i en ensam stad// i nattens tysta mörker där står bara jag// ensam med vinden som blåser var dag// tittar upp mitt himmelen den är stjärnklar// ________________________________________________________ livet det går vidare o hoppet det finns kvar// jag har många frågor men får aldrig några svar// tiden den går snabbt man vet aldrig vad man har// förräns man förlorat allt och själv står man kvar// REF det blåser kallt i en ensam stad// i nattens tysta mörker där står bara jag// ensam med vinden som blåser var dag// tittar upp mitt himmelen den är stjärnklar// ________________________________________________________ sov inte på denna whoa /LejoN
upp nu whoa ge mig lite kommentarer på denna!
KOMIGEN NU WHOA! måste man verkligen vara känd på denna sidan för att få lite kommentarer? ge mig lite kritik folket hjälp mig!
Måste uppa denna för jag vill verkligen ha fler comments!
Jag brukar inte gilla skånska dialekten, men ja tycker denna var fett go :) riktigt bra man :) petz!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
huvudrollen?? fick du iden från min låt eller? eeh jag kanske får för mig./tusse
https://soundcloud.com/mendelsonbits
UPP!!
Torevi P16 jo jag har förstått att det inte är många som diggar den skånska dialekten men kul att du gillar :) Rea P18 vet tyvär inte vad du jiddrar om men men! tack för kommentarerna iaf och hoppas det kommer fler :) ! peace out /LejoN
tack tack! UPP ni också!
Orka ta mitt namn! ffs :$
Hur galet är inte det dåe? Helt sjukt galet...
orka att jag aldrig hört talas om dig! och orka att du bölar när jag inte ens har tagit ditt namn! inte så stor skillnad kanske men fortarande inte samma...
Fan va sant asså! Texten underbar som fan, dialekten då , fin skånska, jag brukar inte gillar skånska men du får mig att tycka om den. Reffen är dock inte riktigt så skön men den passar in, så den är bra, inget ska ändras bara fortsätt att kicka ! pz
-{remne music 2008}-
Vill även kommentera din låt "nu är det slut".
Underbar text, härlig röst & beatet ska vi inte snacka om, jag älskar det beatet.
Om du har lust att kirra det åt mig så gärna för mig min msn
[email protected] adda gärna o skicka pz =)
-{remne music 2008}-
tacktack jätte kul att det gillas :) som dom flesta kanske förstått så är jag ganska ny i gamet detta är trots allt bara min tredje låt. men mer kommer det, det lovar jag :D AKOVIC jag har addat dig på msn så beatet är påväg ;) kul att du diggade peace! /LejoN
inga fler kommentarer?
KOM IGEN WHOA! SOV INTE PÅ DENNA, KILLEN HAR POTENTIAL
-{remne music 2008}-
Sköönt . Bor själv i skåne så dialekten är kunlig och flowen inget att snacka om , perfekt. Hola at me om du vill kicka något :D keep it up bro
Life is like a beautiful melody , only the lyrics are messed up.
kul och höra att det gillas :) ingen mer som har något att säga?
sista UPPen nu!
UPP!
Byt namn, jag har haft mitt namn längre än dig och har höllt på länge också så försökt inte ...
Nä jag byter inte namn! finns inte i min värld pojkepojke! jag har mitt namn och det förblir mitt namn, om jag sen en dag vill byta så gör jag de!
Okey ser ut att bli en battle .
om de e det du vill så bring it on! känns lite onödigt men jaja!
upp!
uppuppupp