I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Instabil - Älskar oss

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-08-28 13:50

Instabil - Älskar oss

Shu !

Lite skit jag behövde få ut. Till en person som är väldigt speciell för mig.

Lyssna och kommentera One.

Länk till http://www.speedyshare.com/650529563.html

"You just gotta be dope" - Slim Shady.

2008-08-28 15:35
Du vet redan vad jag tycker om låten :) men om jag var hon skulle jag falla direkt, det var jätte fint gjort och texten var jätte fin. älskar din röst, passar jätte bra till den här låten :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-28 15:39
soooft =)
skrev jag nåt?

2008-08-28 15:51
det bästa du lagt helt klart, fin text och du visar verkligen vad du tycker o tänker... big up

2008-08-28 19:18
schysst text och stundals bra flow men ibland brister de lite typ.
rätt wack mixning, men överlag är låten bra!
hets, stress, fest!

2008-08-28 20:28
Jag kan ganska mkt hålla me ankan, texten e bra dock är beatet lite played out Jag har hört 3 riktigt feta låtar på detta beat. Niprone <3 mcbusta <3 och Nuzi <3 tänkte sj andvända detta men nah låter lite trist nu.
Meeen ajjjja till lårrelåten, det känns att du för en gångs skull fångade en känsla som jag har sagt till dig du tog inte låten rakt ur luften som i vissa andra känslolåtar du gjort tex Ett Självmordsbrev och Tanke om ett bättre liv haha clazzzziic shiiznit. Nuuuu riktigt till låten

Flowet är stabilare än förr men du missar ibland sen har du sånna andetag ibland som e jobbiga, tyckte du kom fel i reffen när du sa "Lämna mig" "Älskar ju oss två" känns som du fick softa ner för att få in det rätt. Bajskorv

Dock va din text bra men låten va typ ganska bra o så. Dags att skita i låtar till henne nu dock vill höra dig va gangster i låtar.

Låten får 7 rövhål av 10 bajskorvar det ska du va nöjd me du e bättre än stanislav ska röka hasch nu pejzzz
Geni

2008-08-28 21:14
hmm, jadu..

beatet är bra som fan, men har hört lite på det tidigare. Jag tycker reffen var skön faktiskt. Verserna helt klart ok. Bra innehåll i texten, fina rader ^^. känsligt fan ^^ big up brööö

2008-08-28 21:16
bra låt, vad heter beatet??
Vi finns i varje hörn

2008-08-28 21:36
Jag brukar runka till denna låten, sen när vers 2 kommer brukar jag stänga av för då har jag oftast runkat av toppen på kuken.
yeee.

2008-08-28 21:37
oh herregud jag älskar detta beatet!
Texten va nice!
flowet va ok :)
Fin låt ! :D <3

IM OUT!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-28 22:41
helt okaj!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.

2008-08-28 22:47
Bland det bättre du lagt, personligt shit, men det känns som du menar skiten och det är bland annat det som gör det bra. Det är synd att du har en riktigt keff mixning, flowet orkar jag inte klaga på men texten är soft. Har inte lyssnat om du flerstavat eller nåt men du har bra rader och det går ihop fint. Reffen va helt okej, inte mer. Good job.
-Say hello to my little friend!
Tony Montana

2008-08-29 05:03
Gillar inte beatet på grund av att en hel del har reccat på de, som är fetare så de kan bli lite svårt att jämföra då.
Gillar värkligen inte reffen,men lite anorlunda mix på den o lite annat flyt hade den blivit bättre.
Verserna är dock helt OK
peace
Kalliistudios©
2:avåningen

2008-08-29 11:50
upp för jonte
Geni

2008-08-29 20:33
Tack alla, UPP!
"You just gotta be dope" - Slim Shady.

2008-09-05 14:02
SISTA UPPP