I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ta-Fatt Live @ Lava Stockholm

Vår Hiphop - Audio & Video

Skivsamlare

2008-08-24 17:08

Ta-Fatt Live @ Lava Stockholm

Shupp, två klipp från vår spelning 22/08 -08
hela skiten var kaos, det blev två timmar sent och det var brist på folk men vi körde på endå !

Två klipp !

Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
Skivsamlare

2008-08-24 17:08
besök även vår myspace och checka den nya låten

Länk till http://www.myspace.com/tafattrap
Skivsamlare

2008-08-24 23:42
kom igen vafan !

2008-08-26 01:33
brist på folk? säg som det är... inga ville väl komma... men grattis till er för den publiken ni hade... kul med småtjejer va... ^^
Beats For Sale, Contact Me! PM!

2008-08-26 07:34
synd att de va brist på folk, men de lät nice på klippen :P

2008-08-26 09:26
det lät bra faktist. men brist på folk :)

fast det ändrar ju inte min åsikt om er musik :)

bra gjort boys!
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi
Skivsamlare

2008-08-26 12:45
BoloBeats P24 ; aa, brist på folk i vanlig folkmun. Saken är den att vi brukar inte bjuda med folk till våra spelningar och efter det ska du rent ut sagt hålla din käft lixom, jag har ingen aning om vem du är och jag tror inte någon annan på whoa vet vem du är heller så att döma efter det bör du sluta med, dock hade dom på Lava lovat oss att det var 150 sålda biljetter. Det dök upp mycket folk men vi spelade sist av fem grupper och allt var försenat två timmar då är det vell klart att folket hinner sticka ? småtjejer ? dom är i min ålder om du intre visste det så är jag 16 år gammal. Tråkigt för sånna sig dig som är för gamla för hiphop och knappt blivit nått på whoa :/ sörjer för dig mannen ;)

BeejG-M P0 ; Tack så mycket ;D uppskattas !

krylleh-B P16 ; Tackar.. det är inte publiken som gör en till rappare :) uppskattas !

2008-08-26 14:55
Låter nice på klippen :) !

pz!
Jag är torevi även Miztah T//
Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Skivsamlare

2008-08-26 16:46
tackar ;D