Lizen ft Mexxi - Vad ska man göra
Nygammal låt med mig o Mexxi. Inspelad i April.. Lyssna o ge kritik. Ett tag sen jag släppte nånting. Beat ; Icetail Mix ; Mexxi Text ; Lizen o Mexxi Länk ; Länk till http://www.speedyshare.com/223811569.html Puss på er ! / Lizen Jag spelar förband åt Mando Diao i Örebro den 25 Oktober. Kom dit !
www.myspace.com/lizenmusic
fy fan va kung låt fint lagt liza:P fan:) galet nice älskar låten mest reffen :P vilken skön röst du har:P å flow, texT;D UPP
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
ni skulle haft samma mix på reffen, skulle blivit softare då. och Lizen skulle dragit ner diskanten. men den va soft
Skön låt bra text bra mixning den får 10/10:)
Djävulens Sal......
Skön låt , har bara hört några låtar av dej liza men den här tyckte jag vart skönast , reffen va skön texten va bra , 5 av 5 keep it up !
Tight shiit päyzzz out !
fett skön låt ;D..
Örebro stad ;D
tacksåmkt allihopa. :)
Nice låt, kul o höra nytt ifrån dig! Peace :)
www.myspace.com/melvinjunkyard
jo lät väl nice faktiskt:) kämpa på=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HELT OKEY.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-08-21 18:23
Utveckling på liza!!!!!! Sen mexxi tycker jag är skön på dom ställen han är med på. Aja tycker låten va helt okey men inget man kommer lyssna på hela tiden. Pöss o kyss trevlig påsk
Flyger fritt, landar platt
Diggas !
Något som gör något som skapat något
tacktack. :) det värmer
Moderator
2008-08-21 18:31
Haha la du upp den här gamla :P Jag hade inte kvar den på datorn:P
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
tack :) om länken knasar så finns låten oxå på www.znapmusic.com/lizen
Langa texten? Detta va riktigt nice, mixen va soft! VadSkaManGöra.
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
vad ska man göra när man inte vill va kvar/ - fortsätt att kämpa till ditt sista andetag/ hur ska man göra när alla skiter i/ - Skit i vad dom säger, du är värd ett bättre liv/ vad ska man göra när tårarna rinner/ - håll huvet högt för snart vänder vinden/ alla snackar på men jag fattar inte vad/ vad ska man göra när man inte vill va kvar/ - fortsätt att kämpa till ditt sista andetag/ jag kan inte andas, jag vet inte vad/ som gör att jag mår som jag mår idag/ får inga svar, varför jag inte mår bra/ men jag har vant mig vid livet som jag lever i/ men jag vill kunna leva enkelt utan hjälp av terapi/ stoppar i en medicin o försöker dölja smärtan/ men ärren finns där, o svider för jämnan/ Reffx2 Vad ska man göra när man lever i en mardröm/ -Fortsätt att kämpa, du är inte kvarglömd/ Vad ska man göra när man sticker ut/ -Fortsätt var dig själv, hela livet ut/ Jag menar, tänk nu alla gånger jag har fått en käftsmäll/ För jag har sagt emot och vågat vart mig själv/ Vad ska man göra när man, vill lämna världen/ -Du får kämpa vidare, hela vägen/ Det är inte så lätt som vissa andra tror/ -Nej jag vet, men jag stöttar dig min bror/ Har aldrig mått så dåligt som när farfar dog/ Jag tog mitt andra steg efter att jag föll ihop/ Nu är jag här, vid sidan av graven/ Sörjer mig med spriten, ensamhet och bladen/ Hjärtat stanna, det pumpar inget mera blod/ Jag kanske ser glad ut men det är bara vad du tror/ Vad ska man göra när man mår som mig?/ - Man ska kämpa vidare och aldrig säga nej/ Hur vet du, hur gör du, precis som mig?/ - Gäller o va vaken och aldrig säga nej/
skön låt diggar alla dina låtar men denna va ännu mer speciell
fett nice text nu när man ser den fin bra budskap som fan =)
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
Jaa du utvecklas helt klart. Riktigt skön låt. En sak bara, Ditt ton val på låten är sådär. försök att uttrycka dig med din röst. man ska kunna höra dina känslor i låten, Svårt att förklara:P men annars var det grymt:)
Hits From The Bong
skit bra , ja gillade texten och beatet ja det är grymt som fan ! lisa du har grymm röst peace
tacksåmkt :)
tack :)
Moderator
2008-08-21 22:24
sköt låt ! pusss
Keep it real! Peace babe ;D "Så länge de rimmar"
http://www.myspace.com/peppeboah
thhx! addar dig snerae. upp :D
upp!:D
yeah kul o höra av er igen, nice låt, lite udda så där
jag är udda, det vet du krille, ;) uppupp :D
fan vilken najs låt där, längesedan man hörde en låt av dig liza, men diggade reffen faktiskt :) verserna var najs också ;) peace
Mclarzon is in tha house yao :) peace !
Moderator
2008-08-26 20:52
Moderator
2008-08-27 17:34
låter riktigt nice faktiskt, diggar när ni kör back to back! Mexxi: du läggerr det skönt, flowet e rätt stabilt, texten e helnice! Lizen; Gettin better an better, du lägger det fett fett, inte mkt som ja kan klaga på!:) Keep spittin, cause I like it! /S
thx!! :D upp nu ;D
upp :D