vers 1 det är så hära som det ligger till så lyssna noga nu för jag har träffat en tjej som är både snygg och kul// hon får mig hon le får mig skratta få mig må jätte bra men när jag tittar bort så äre som om hon vänder blad// hon snackar skit, hon knullar runt, hon är en jävla slampa hon skiter i mig för att få knulla med alla andra// men fast jag ser så är jag blind med mina egen ögon jag ser ett fönster som blir mörkt så jag inte ser igenom//Reff: Du är en bitch du är en bitch jag vill inte ha dig längre så STICK// Du är en bitch, du är en bitch du är en hora, jag vill inte ha dig mera// Du är en bitch, Du är en bitch tagga härifrån och kom aldrig tillbaka// Du är en bitch, du är en bitch jag är värd något bättre än en slampa//vers 2: det var vi två. men nu vet jag inte längre om hur jag ska göra med denna börda för jag vet inte hur jag ska göra// du får mig le när jag ser dina vackra former för det jag har sökt och det jag vill ha, finns i denna kroppen// jag längtar efter dig, men jag vet vad som kommer hända du kommer att vända, och gå hem och inte ring till mig sen// nu blir jag jävligt less du har aldrig nånsin brytt dig och när jag tänker tillbaka ångrar jag att jag ens kysst dig//Reff: Du är en bitch du är en bitch jag vill inte ha dig längre så STICK// Du är en bitch, du är en bitch du är en hora, jag vill inte ha dig mera// Du är en bitch, Du är en bitch tagga härifrån och kom aldrig tillbaka// Du är en bitch, du är en bitch jag är värd något bättre än en slampa//Vers 3 men jag är kär, och kan inte släppa taget för när jag tänker på hon så ändras tygndlagen// jag är kär, och jag vill bara att hon ändras ja hon är världes bästa tjej ja hon är den jag älskar// försöker att glömma men känslan tar över, känner att jag kommer närmar mig döden hon var den flickan som jag behöver hon var den enda in till döden// Reff: Du är en bitch du är en bitch jag vill inte ha dig längre så STICK// Du är en bitch, du är en bitch du är en hora, jag vill inte ha dig mera// Du är en bitch, Du är en bitch tagga härifrån och kom aldrig tillbaka// Du är en bitch, du är en bitch jag är värd något bättre än en slampa//x3
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S