Maestro - Ibland
Länk till speedyshare Länk till Myspace
Recca en låt idag för att jag hade tråkigt.. länge sen jag la upp nåt här också.. vad ska man säga, den handlar om en tråkig dag för mej typ, hehe.. hoppas ni diggar, vill inte ha några dåliga kommentarer! jag vet att ja kunnat lägga en till vers men hade inte orken!!
mix: maestro beat: hemlis rap: maestro text: maestro
texten e typ såhär: vers..
häy, har inte lagt mej i sängen än kan inte sluta tänka vad som kommer hända sen klockan är 3 och ja pillar på min myspace måste stänga fönstret för de börjar bli som ice age har inga planer på morgondagen som kommer snart har inga galenskapar som jag kan göra i stan kan bara vara lat, ligga kvar bland mina lakan glo på mtv och bara ruttna framför datan yea, jag har gjort det här för ofta men spillerill för jag har ingenting som kostar har inga måsten, för jag har min ledighet alla kallar den för sommar men jag tror fan inte på det alla vänner taggar neråt, närmare ekvatorn själv åker man till finland som är kallare än stockholm hoe shit, vilket jävla liv man lever i musiken och min flickvän är de ända ljuset i mitt liv
reff..
liveeeeeeeeet, kan kännas mindre bra iibland de känns bättre när du håller min hand
men liiveeet, liiiveet, kan också ge en mycket ibland som när jag är me mina vänner eller har dej i min famn
(Inlägget ändrat av luthgr3n 2008-08-11 09:33:49)
Tråd låst på grund av för många uppningar.
http://myspace.com/monzdidryk
|