nixy & Conversation - Session
Jamen hallå! Då har vi droppat nytt :) Och jag var förkyld så det kan låta lite dåligt men hoppas det duger! Hata eller älska! :) Just! Treat står för mixen :)
Länk till znap (längst ner) länk till speedy
text nixy:
jag är inte bäst i sverige jag är bäst i världen äre nån som vill ha beef så får han kött den jäveln// för ni vet hur jag är, jag startar ett matkrig göm kvinnor och barn för det här kan bli farligt// jag flippar det ballt och det är klart det blir tight ni kan pumpa mina låtar o säga shit va nice// för jag är killen som finns i din mp3 jag kommer gå repeat bara vänta och se// det är inte mitt fel att alla brudar vill ha mig dom sitter i sin cam och börjar klä av sig// men vad ska jag göra, jag pallar inte bry för både du, du och du fan alla är dryg// ni ser mig på stan o tänker shit det är han hmm va, vem, det är nixy tha man// är jag amatör? nja inte direkt för jag slaktar keffa rappare klart det blir perfekt//
text Conversation:
detta är converastion så backa bak jag är tillbaka i gemet men nya tag// har blivit bättre nu för jag är säker nu är bättre är snook så vad tycker du// så vad är ditt problem? så tror ni att ni är bra ingen av er kommer leva när min vers är klar// ni blir käkade av en rimmande galning jag vägrar stoppa för en blinkande varning// ni har ingenting att komma med eran kassa rapp för droppar feta bomber på en papperslapp// så när ni ser mig på gatan så bara vik åt sidan för jag rusar förbi typ som racer bilar// för jag gör som fronda jag rullar fram plockar allt i min väg plus en pansarvagn// men att ni räppar bra ha ja lägger ett gap skratt jag rappar det tight och ni backade skit snabbt//
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
|