nixy & Conversation - Session Jamen hallå! Då har vi droppat nytt :) Och jag var förkyld så det kan låta lite dåligt men hoppas det duger! Hata eller älska! :) Just! Treat står för mixen :)Länk till znap (längst ner)länk till speedytext nixy:jag är inte bäst i sverige jag är bäst i världenäre nån som vill ha beef så får han kött den jäveln//för ni vet hur jag är, jag startar ett matkriggöm kvinnor och barn för det här kan bli farligt//jag flippar det ballt och det är klart det blir tightni kan pumpa mina låtar o säga shit va nice//för jag är killen som finns i din mp3jag kommer gå repeat bara vänta och se//det är inte mitt fel att alla brudar vill ha migdom sitter i sin cam och börjar klä av sig//men vad ska jag göra, jag pallar inte bryför både du, du och du fan alla är dryg//ni ser mig på stan o tänker shit det är hanhmm va, vem, det är nixy tha man//är jag amatör? nja inte direktför jag slaktar keffa rappare klart det blir perfekt//text Conversation:detta är converastion så backa bakjag är tillbaka i gemet men nya tag//har blivit bättre nu för jag är säker nuär bättre är snook så vad tycker du//så vad är ditt problem? så tror ni att ni är braingen av er kommer leva när min vers är klar//ni blir käkade av en rimmande galningjag vägrar stoppa för en blinkande varning//ni har ingenting att komma med eran kassa rappför droppar feta bomber på en papperslapp//så när ni ser mig på gatan så bara vik åt sidanför jag rusar förbi typ som racer bilar//för jag gör som fronda jag rullar framplockar allt i min väg plus en pansarvagn//men att ni räppar bra ha ja lägger ett gap skrattjag rappar det tight och ni backade skit snabbt//
Skön beat skön röst nixy har vad heter beatet