The Larssons - Vi svävar fram
Vi lagade ugnen och bakade en ny fet låt. Det är jag som har knådat beatet och gräddat mixningen.Länk! Hare! (:
www.myspace.com/marcuslarsson
Producent
2008-08-07 19:59
wiie, vad tur för er att ni hann skriva en varsinn korkad sak innan alla andra. låten var helt okej, det bästa jag hört med er... men ni droppar inte riktigt saker som är min kopp av te. beatet var ganska nice också.
dunder och bra(k), den var helt ok! roligt ;) keep the flumm music up!
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
jag saknar era verk som var "mer" hiphop men detta är iaf bättre än Imorrn är jag bakis, glatt å spralligt. Tjosan, duktigt gjort. Hej å hå
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Riktigt soft, Får jag lov?
jag missar dock Toppens ballader, Nåt på G toppen?:p
Ogillas.. Inte för att de va direkt dåligt utan för att ni har gjort så mkt bättre..
2MC: G-HB, HTH ~><br>HTH Studios®
Jorå , var nice :) Keep äm'koming
Grymt.. gillar Toppens melodiska stämma!
haha:) detta beat var satans skönt:D
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
hur lyckas ni lägga allt så jävla bra hela tiden? låten "Vad ska ni lyssna på då?" stämmer fan , vad ska jag lyssna på när ni inte kör er grymma skit längre :P låt tråden leva för det e den värd!
Vem fan pratar du med?
JÄVLIGT skön låt! inget mer att säga.
bla.
den var ball =) schysst beat fortsätt så !
Måste säga att jag diggar eran skit. Han hört bättre än denna, men gillar verkligen erat flow och röstläge! Tycker toppen passade bättre på "Imorgon är jag bakis", men estet var bättre på denna :)
Tungt shiet :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
äntligen1!!! nu ska jag lyssna
Fyfan va mesig låt!
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
Tack till alla som gillar. Mesigt är det nya, inte hört?
haha, sjukt positivt överaskad. tkr dem senaste gjort varit rätt wack, men denna diggar jag fan. big up
hets, stress, fest!
Den här luktar gott
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vem lägger intron, äre gammelmormor eller? :)
Vi gillar The Larssons - Vi sätter sprätt.mp3 bättre!
Skön låt ;D
Cleant
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
Tack till alla som gillar. Mesigt är det nya, inte hört? Mesigt är det nya hårda.
Diggar er stil till 100% ! (:
Mina beats http://www.myspace.com/zyndromeproductions
32 :a inte fel det heller ! tööng låt
richyrich bitch !
tack och bock!
nu har ni gjort min dag! ska lyssna. vad hände med vårt krog besök btw?
shit detta är fett , saknar er gammla stil dock men då var då , nu e nu , o mer ändring lär de bli :) peace
http://www.myspace.com/aiinac
asfet o skön ju haha
Geni
Ok,,,ljudbilden är sjukt, bra mixat men gillar inte pop så ne de funkar inte.
Kalliistudios© 2:avåningen
haha, älskar er stil :D
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
bra lagt av både herr larsson o mr larsson! (:
Sweet dudes :) kör hårt!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
tufft mixat! skön vibe
work some magic
kul att ni gillar den tuffa mesiga stilen. för övrigt så är det min mormor som rockar introt!
ni har erat sound , dete bra! kul:D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Jag tycker det är synd , toppen var faktiskt en bra rappare förrut, men nu, vad gör du?
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
han kör en annan stil? jag tycker han rockar skiten på whoa.. aja, till låten då: Den va riktigt skön, reffen va ju underbar! Toppen: när du börjar rappa sitter man liksom å gungar med när man lyssnar, denna va riktigt skön, du inspererar mig! Estet: Åhoj, en av det bättre på sistonde, det är skönt, du flyter på bra! Sammanfattningsvis var det en riktigt bra låt.. Jag ser att solen lyser idag, så slänger in låten på mobilen å glider ner till sjön å diggar, ja! hare bra!MVH / tooma
Det ni gör, gör ni bra, men var tog den riktiga hiphopen vägen?
Visste det kanske blivit ett nytt "Hiphop mode" att göra lite med disco hits men för mig låter dehär med popaktigt/techno.
yeh yeh, vi kör vår grejj, det blir vad det blir. sen får ni placera det i villken genre ni vill. tack så mycket alla som diggar.
spela roll om dom förändrats? dom e grymt mycket bättre. man blir bara gla av musiken :) diggar grymt mycket!
Med tanke på hur mycket mögel det finns på Whoa just nu så kan det behövas nånting fräscht som detta, ni är dom enda som prövar något nytt och som kör på något annat så fortsätt så!
Beatet var mycket bra gjort, känns lite slagsmålsklubben.. Frän låt också, mer sånt här