Annika - Miss Perfect
Hej igen!
En lugn låt som jag tycker blev ganska bra :)
beat av The syntesis
Ja trodde de va fredag idag men de är söndag Hela helgen har gått men allt är ändå likadant Först blir de måndag o då längtar man till helgen Så kommer den o de går för snabbt för snart e de månda igen O sen så undrar alla varför tiden går så snabbt men tillbringar den framför teven och umgås knappt drömmer om ett bättre liv där dom slipper arbeta gnäller över för lite tid bara gudarna kan veta vad dom gör vad dom prioriterar livet e långt så varför inte börja leva jag orkar inte vara miss perfect ja orkar inte leva efter andras åsikt ja trodde vi levde i ett fritt land men ja hade nog fel för om ja tänker efter så är allt inte som de ser ut utåt så verkar alla vara glada och verkar ha de bra men de e bara en fasad
ja orkar inte vara miss perfect ja orkar inte leva efter andras åsikt ja tänker inte ta dina bittra ord på allvar ja tänker skapa mitt eget liv o de kommer bli bra x2
ja trodde de va meningen att vi skulle vara unika att vi inte ville vara lika för vem vill vara lika men som de ser ut så finns de en mall även för de för den som inte passar in gör tydligen fel lite damm i hörnan skadar väl inte nån och man kan väl få glömma kamma håret nån gång inte behöver man få mvg på alla prov ingen större skada skedd, vi mår bra, ingen dog o visst hade jag velat vara brun o smal men jag mår hellre bra o jag älskar choklad jag orkar inte vara miss perfekt jag orkar inte leva efter andras åsikt så lite tid men vad gör du med ditt liv slösa den inte på såna som tycker du borde skita i
ja orkar inte vara miss perfect ja orkar inte leva efter andras åsikt ja tänker inte ta dina bittra ord på allvar ja tänker skapa mitt eget liv o de kommer bli bra x4
ha en skööön vecka!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|