JiiM - Vill Se Dig Le Igen
Länk till http://www.speedyshare.com/140685595.html lägger upp en gammal låt ja gjorde för 6 månader sen, blev nöjd med den då hade jag gjort den nu så hade den nog blivit dubbelts så bättre men men droppa gärna kommentarer mina nya låtar finns på Länk till http://www.myspace.com/jiimmusic (vers1) För många saker händer som man inte tänker på Du bara vänder om jag försöker att förstå De skulle vara du och ja i alla lägen Du vände ryggen till så jag hittar inte vägen Sitter här igen och tänker tillbaka På allting som har hänt men jag kan inte hata De va du och jag de va så de skulle va Många fina minnen men nu finns du inte kvar Kärleken är skit kärleken är komplecerad För allting är skit när jag tänker nu mera Jag hör ditt skratt när de ekar på natten För de svider för nu går ja själv genom eld o vatten Försöker vara stark jag försöker kämpa fram Men det svider för jag vill somna i din famn Jag vill smeka din kind jag vill vara i din närhet Jag vill va nära dig och skrika ut min kärlek Refräng2x De va du och jag de va så de skulle va Många fina minnen men nu finns du inte kvar Ropar efter dig jag vill va mer än en vän Vill vara nära dig jag vill se dig le igen De va du och jag de va så de skulle va Många fina minnen men nu finns du inte kvar Ropar efter dig jag vill ha dig igen Vill vara nära dig jag vill se dig le igen (Andra vers) Det gick massa dagar o du slutade att ringa Jag väntade o väntade på min egna kvinna Det gick en vecka och jag visste ingenting Du behandla mig som skit men kärleken är blind med smärta i bröstet jag kan inte sova Det skavar i hjärtat jag vill inte plågas De va du o jag de va så du sa Jag glömmer aldirg det jag vill ha dig tillbaks Solen den skiner när stjärnorna lyser Jag tänker på dig när jag ligger här o fryser Tårar blir till blod när jag sover själv på natten För de svider för nu går ja själv (genom eld o vatten) Jag ropar efter dej men jag får inget svar Så jag säger förväl o jag hoppas du är glad Du skulle ta min hand vi skulle segla iväg Men fack allting nu vill ja till en annan värld refräng 4x De va du och jag de va så de skulle va Många fina minnen, men nu finns du inte kvar Ropar efter dig. jag vill va mer än en vän Vill vara nära dig, jag vill se dig le igen De va du och jag de va så de skulle va Många fina minnen, men nu finns du inte kvar Ropar efter dig. jag vill ha dig igen Vill vara nära dig, jag vill se dig le igen