Intellekt - Glajder shu satt hemma med herr gren (norlie) lite fucked från gårdagens festande och vi tyckte att det skulle va kul o kicka lite ish på en instrumental från 50, se det som en slags cover hata eller älskaLänk till http://www.myspace.com/intellektmusikText:(hook)Jag har sagt till dig jag står över digHar inge val än att vara en glaaajderJag kommer pröva dig när jag möter diginom rapsshit är jag en fighterförsöker inte höra snack när jag spottar ut min rappsnorunge är ivägen för mitt målmen då laddar jag om snabbt skriver tankar på en lappfitta pass, intellekt kom ihåg(norlie)är från essingen, ni vet min residensdu möter mig, kompis värna om din existensbäst du vänder hemför din stil e lika played out som veckopengmen men, vi är som dag och nattjag är late night show och du e barnprogramvisst visst, du kan va bra som fanmen endast bättre än jag i ditt sagoland(Chrippe)du har nog hört mig förut jag bor i ett höghusi centa väntar på cash för att lämnamitt liv som en fattiglapp, blivit ett handikappmen skiter i assistans, musik är min uppercutkan inte fatta vibbenutav snubbarna som lever på sin pappas vinstermedans snubbarna som jag har håller i kassaskrinetbratjävel spring innan jag klappar till digHOOK(norlie)vi är unstopable som ett håravfallmedan din skit disapear i ett moln av dammkan, man, kanske pröva d nyavår musik så tung att vi får döva att rysavi är störst på skalansluta droppa skit, jag blir hörselskadadni e för dåliga för användningbrudar lägger handpenning på min namnteckning(Chrippe)d jag släpper på beats blir en epedemimed min bäste brevid, han från essingen streetsvi är lätt ett bevis på en mästerlig stilsom får öron att vändas och sätta repeattvå individerfrån stockholm stad vi ser in i tidenom några år är vi in da businessoch kommer stanna kvar som om vi satt i klistretHOOKTack nokin som har mastrat issheet(Inlägget ändrat av Mabande som låste p.g.a. för många uppningar 2008-08-07 09:05:05)
ChrippeMusik Officiell Myspace - Klicka Här!