Intro hur ska morsan förstå att jag vill, jag vill va med dig det är det ända jag vill vara hur ska morsan förstå att jag vill, jag vill va din man och jag vill ha dig här för evigt Vers 1 du har tänder vita som tomtens skägg du är söt som en blandning av socker och ägg om du var ett chips skulle jag ta dig och dippa om du var en twix skulle jag lägga dig i fickan du och jag vi är värsta teamet om du var en skål skulle jag lägga mig i dig du och jag är som korv med bröd som en påse med chips och en öppnad öl Jag är corona och du är en lime du och jag är som en tårta med daim om du var en ost, är jag dina mackor dig ovan på mig, går inte av för hackor jag är ditt tick och du är mitt tack du och jag är som tjejer och skitsnack min mikrofon sitter fint i din hylla du är min flottiga pizza på fyllan Reff jag frågar hur ska morsan förstå att jag vill, jag vill va med dig det är det ända jag vill vara hur ska morsan förstå att jag vill, jag vill va din man och jag vill ha dig här för evigt Vers 2 hur ska morsan förstå dina gigantiska "ööhm" och ditt blonda hår varken snusar eller röker du är mitt nikotin ett batteri min duracellkanin (whoo) värmer som nubben på midsommarafton är du barnflickan är jag knutbypastorn du och jag är som en gubbe med basker jag utan dig är som en alkis utan flasker jag utan dig är som en cykel utan tramper mörkt och trist som ett disco utan lamper ute och går, på stan och shoppar får du syn på guldfynt så håller jag mig borta sen drar vi in och käkar på donken vi är som ketchup och peppar i koppen du är både, rolig och glad du är som en cola en varm sommardag reff x4
www.myspace.com/elovbeny