Micke Feat Nelione - Här Mitt I Skiten
Micke gjorde en låt och skickade till mig så jag gästade den =)
Intro: Nelione Vers1: Micke Reff:Micke Vers2: Nelione Mix Båda
http://www.speedyshare.com/495547929.html
Vers1 :
Jag tare , Lungt en stund , Blundar tung - Tänker tillbaks på de stunder , Jag flummat runt / De många sett som ett hinder , Är undanröjt - Nu är de , Plan mark , Som styr min dröm /
Åh ja kan , Se mig om , Men jag stannar till - Och mina texter jag skriver , Är från mitt liv / Åh de jag sett , Är pantad tid - Återvinner min strid , Till att vandra fri /
I en , Annan tid , Inte , Fantasi - Inte , De jag har lärt , I mitt forna liv / Ah / De jag har tänkt , Är en fin strand - Tomt på folk , Åh vattnet är varmt /
Men det är drömmar , Som jag tänker på - Åh de svett jag har svettas , Är mina sår / Jag börjar om , Tänker på nytt - Det här är mitt liv , Så sug min kuk /
Reff :
Här mitt i skiten , Har du , Fastnat igen - Men jag tar stegen fram mot friheten / Jag väljer min väg själv / Jag är mig själv , Och jag skall klara dehär - För jag tar stegen fram mot dagar till min , Drömvärld /
Vers2 :
Jag ligger idag , Skriver texten till låten Låten som handlar om att ingen förstår mig / Men denna texten går inte till er utan till en persion som betyder mer /
Han håller min hand, Fast jag inte ser den Då jag inte vet om jag är död eller lever / Frågar du vem det är, så vet jag inte Han finns i mitt jag, men jag ser han inte /
Han finns i min spegel och känner min ångest försöker att fly, men han känner sig fången / - fången av sina egna begrensningar och han ser inte några förändringar /
så han lever, så gott han kan men en sanning är en lögn om en sanning ska fram - han är en vän, och en vän de behöv man fast / vi börjar dansa till dödens dans /
(Inlägget ändrat av Mabande som låste p.g.a. för många uppningar 2008-08-01 00:44:49)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|