Infinite struggle - orkar inte mer Länk till http://www.myspace.com/infinitestruggle1jag vill åka iväg jag vill sitta helt ensamvill inte plågas mer av den här jobbiga känslanvänner säger dom ska stå bakom ens ryggalla bara sviker mig jag känner mig aldrig tryggjag kämpar i livet men ger aldrig uppfastän jag mår dåligt så har jag alltid haft hoppjag säger som en vän skit i vad som händerbara strunta i vad folk dom tycker o tänker jag har en styrka som får mitt liv och brinnadet är från den ja älskar min underbara flickadu får mig att pasera över denna pressett liv utan dig så vet ja inte vad som häntjag pallar inte längre med alla dessa bråkallt detta tryck i mig det är väldigt hårtjag orkar inte mer men ja måste stridaannars så ses vi ju min vän på andra sidanreffjag orkar inte mer men ja måste kämpakan inte vänta får fortsätta och klättrajag ber nu och hoppas att ja ska bli hördannars ligger jag nog någon dag dödreffsnälla gud hjälp mig att komma på rätt väglåt mig få slippa plågas mer av allt det härjag vet ja har gjot mycke skit genom livetmen man får väl nya chanser hela tiden?äkta vänner flyttar långt iväg åt söderjag saknar ju er ni är ju mina bröderjag hatar falska vänner som bara sviker enfinns de någon här ute som är en äkta vän?jag slutar kanske o rappa ja orkar inte merhur dåligt jag mår det är de ingen som servar ska jag ta vägen? vad ska ja ta mig tillja försöker kämpa men blir ju bara skit