Här så kommer texten;)Vers1: Jag vill inte känna sorgen i mitt hjärta längre Men jag gråter ändå om nätterna när jag ligger i sängen Jag finns alltid vid din sida och vakar över dig men jag vet inombords, du kommer aldrig förlåta mig Tänker på minnen från en himmelsk tid En tid som med dig tog upp hela mitt liv Du fick mig att känna mig så speciell Jag kom ihåg myskvällarna när jag kom hem Försöker att släppa tankarna på alla fel jag gjort Försökte hålla dig kvar, men allting gick så fort Mitt liv de raserades framför mig på vägen Den vägen jag måste ta för att ta tillbaka själen Som du snodde ifrån mig när vi två blev ett par Jag öppnade mitt hjärta för du var underbar Men nu ser jag ditt rätta jag, ingenting att ha Men jag ställer dig frågan, kan du förlåta mig idag Reff: Kan du förlåta mig, Kan du förlåta mig Kan du förlåta mig för allting som hänt jagmena jag vill inte glömma dig, eller mig själv men nu lever jag som en vandrande eldsjäl Vers 2: Jag vill bli förlåten snälla kan du förlåta det som hände Hjärtat det bankar, jag vill inte bara vara vänner Då det var vi två, jag kan inte läka dessa sår Snälla kom tillbaka , smek mitt hår och torka bort min tår För som jag kände då det var en underbar lycka Alla går sin kos för alla vet att jag är misslyckad För du var den enda i mitt liv som fått mig att må bra När det blev svar på tal så gjorde du mig alltid glad Sitter och grubblar över dig och mitt problem Men allt blev bara skit och allting blev fel Försökte förklara men jag fick dörren i ansiktet Jag trodde på äkta kärlek, men vet nu att det fanns inte Du vände ryggen till när jag hade en svår period När du gick din väg, på livets kant jag stod Jag tänker igenom alla problemen jag har Men jag ställer dig frågan, kan du förlåta mig idag
//Savinn