Denbo ft. Daloz - Ta mitt hjärta för alltid [prod TriCo]
Slänger upp en ny låt av mig och Daloz. Vad ska man säga, älska eller hata! Men kommentera vilket som!! Intro: Daloz Vers1: Denbo Ref: Daloz Vers2: Denbo Ref x2: Daloz Beat: TriCo Klicka HÄR Pejs!
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
Vers 1: Jah vi lägger oss ner, o vi tar varann i hand// Du vattnar rosen i mitt hjärta när vi ser på varann// Du säger, allting har en början men till sist tar de slut// Du hugger hål i mina lungor och min luft tappas ut// Ah, du skjuter mig med pilen som höll ifast oss hårt// Snälla säg det bara till mig ska de va så jävla svårt// Att kunna lita på varann, kunna säga, de är vårt// Okej förlåt att mitt hjärta körde över oss två// Men, du vet babygirl du är min dröm och min skatt// Jag satt fast i mina tankar när jag drömde varje natt// Om hur tjejen som jag älska fick allt o bli sant// Oh, Lögner blev vita och mitt inre bah försvann// Men du vet gumman, du kan lita på mig// Ta min hand, snälla baby, jag vill gifta mig med dig// Det va den mening som jag sa, när allting va bra// Men ändå fick jag den känslan att mitt hjärta va för svagt//Ref: Du vet vad jag känner, ta mitt hjärta för alltid// Minnerna med dig dom kommer bli vår framtid// Du och jag vill vill inte klara mig själv// Och som jag sa till dig så vill jag bara vara med dig//Vers 2: Men nu sitter jag här, tanken att få ha dig nära// Sitter själv här i thailand, varför är du inte hära// Vill, kunna se dig nu, röra vid din kropp// Skriver våra namn i sanden men de spolas sakta bort// Men nånting finns kvar o de är allting vi har// de vi gjort, de vi sett och de vi alltid kommer ha// Du säger saker till mig baby, du ger mig din dag// Det är du, du och jag, och jag vill hålla dig kvar// För det är ju sant, att du gav mig din famn// För att le med varandra kunna hålla om varann// Jah drömmen blev sann, o de va kärleken jag fann// Onda minnen försvann när vi gick hand i hand// så jag hälsar hem, utan att nämna vem// Men du vet vem du är och snart kommer jag hem// Amanda pettersson, nu börjar bläcket ta slut// Det är dags att denna saga får ett lyckligt slut//
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
kommentera när ni lyssnar?? skriv bara ngt iaf upp
Gillade låten riktigt mycket. Denbo: Du kom in helt okänd för mina ögon och gör en bra låt som kommer läggas in på ipoden. Du har bra flow genom hela låten och det var en helt okej text men det hade vissa meningslösa rader, den va lagom, behövdes inte flerstav och annat eftersom den va så fin ändå. Härlig röst och du fångade mig i låten. =) Daloz: Hört dig förr och har tyckt att du va bra, du är bra på reffränger och lägger det skönt =) Behöver inte säga mer men jag tycker om reffen som fan. Beatet va skönt som fan och låten kommer antagligen läggas in på ipoden =) 9/10
-Say hello to my little friend! Tony Montana
Tackar mannen, :) !!!!
Bra skrivit, och bra låt, har inge mer att säga heh mer än att den av bra =)
tack ! :)
men kom igen nu för fan???
Fan vad skönt att du börjat ta tag i saker igen denbo. Bra skit även nu, kärlekslåtar är din nisch!
hahaha tackar allla, hahahaha hanut, läggerinte upp mina dissar här för alla gör de och jag e inte lika bra på de, hahahhaha pejs mannen! pejs
Haha det är lugnt.. Kvittar du kan dra över dem på msn senare! Men big ups bro
:) hihi
bra låt grabbar! daloz är galen!
ROUSU
vet han e bäst !!!!!!!!!!!
Lyssnat lite på dina låtar nu man, denna tillhör den bättre gruppen. Flowet sitter som satan. Texten höll hög kvalitet och beatet var helt okei! ;) Keep it upp boi! :D
www.myspace.com/tricomusic
hehe tack !! TriCo, ja de är en av dom bättre, de tkr jag också, enbart för jag har en sån bra proddare!!! haha wtf ge dig lite propps också, vadå beatet va okej??? Det va GRYMMMMMMT TRICO, annars hade jag inte reccat på de!!!!!!
jofan den är fin, mer behöver man inte säga, låten talar för sig själv. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fin låt ! tycker denbo är den som lägger det tyngst, men daloz ... sjukt fin sång !! pejz grappar :D BIG UP!
www.ZnapMusic.com/Prototyp
Tackar alla :) kul att den diggas!
62 nerladdningar och 8 kommentarer? Kom igen nu föfan! Upp
Töng skit grabbar (: keep it up!
Du behöver inte veta vart du ska, du behöver bara veta att du ska komma dit.
Grymt fet låt.. Galet skönt beat. härligt Nice Text... Big up. Peace
thx :)
ni lägger de bra båda 2 bra låt härlgit jobbat Pz
Tycker de låter jävligt najs bra jobbat peace
emilio och berre, tackar!! :)
upp ! -.-
kommentera då............
upp !!!!
fintfint, låter bra :) keep it up.
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Detta e nice. Förtsa gången jag hör dig Denbo tror jag men du la det nice. Å Daloz sjunger riktigt bra, det höjde låter mycket 7/10
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
nu tänker jag faktist ta mig tid att skriva så gott som möjligt om denna låt! denbo: du har alltid varit en skön figur att lyssna på sen första låten du droppa. du lägger det så bra att man får upp bilder i huvudet och gör så man verkligen kan känna hur du känner. det blev nästan som en musikvideo i tankarna! du har ett väldigt behagligt flow att lyssna på. jag tycker att du ska fortsätta prodda. du måste bli mer aktiv för jag och många andra vet att du kommer lyckas bara om du vill. jag tycker personligen att du ska hålla dig till kärleks låtar och glada låtar det är din grej och jag tycker inte du ska gå på beef delen och fixa hype därifrån så fortsätt på denna stig så kommer du gå långt! daloz : har alltid gillat dina reffränger. du sjunger som en fågel och det passar så väldigt bra in i sådana låtar som denna. skulle gärna vilja att du släpper en hel mp3a där du sjunger lite RnB osv. du skulle klara av det galant och fortsätt att prodda med denbo ni två är en perfekt duett! låten i helhet : beatet valet var ett mycket bra val för denna text! denbo lägger det hel bra på verserna och har ett ytterst bra flow! daloz som jag sa, du lägger det fett på reffen! fortsätt så här! jag kommer vara där och proppsa. bara ni fortsätter! ni har mitt stöd! // KRB
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Tack alla, och krylleh-B P16 tack så mycket för att du tog tid, det glädjer mig verkligen :)!!!!
Du lägger det helt okej låter lite tråkigt bara, reffen är väl det mest positiva. aja, keep it up! :)
EGOFLOW.
daloz är kass
Kenny är mitt namn
digga inte Denbo s röst och eller texten. daloz reff var okej, men inget mer, nej inget ja digga tyvärr, men keep up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Schysst låt ! keep it up niggaz and jewz ! :)
Den som gapar efter galen fågel ser inte skogen för alla schyssta bröö´n..
tackar :) skoj o höra.. haha visste inte ens att du hade lagt upp låten denbo.. peyz
du e keff, sämsta jag hört ever :> hoho puss på dig broder
yeSs!<br>
Bra låt :)
Lycka, det är att vara lycklig. Det är inte att få andra att tro att man är det.
bra låt diggas keep up the work :D
UPP!
-Say hello to my little friend! Tony Montana