Qruu - Signatur Session.mp3
Qruu - Signatur Session.mp3 Direktlänk!
En gammal och lång favorit vers har äntligen fått ett exklusivt beat i rätt tempo, producerat av CCC. Tack! Ni kan också använda er av http://www.myspace.com/qruu!
Lyrik:
Jag hängde och drällde, nu tänker jag längre Tar mig an mer, jag blir bara bättre och bättre Har texter som knäcker så släng er i väggen Och lista ut yo vad jag häller i bläcket Stämningen växer, ni känner effekten Musiken skall pumpas i gränder om nätter Den smäller på käften, då växer respekten Är inte David, men jag sänker än jätte Och räcker ut händer till människor som svälter Fast det finns en ångest som skräcken betäcker Jag sätter exempel och väcker upp känslor Som hjälper fast du kanske stjälper och välter gnäller och skäller på dem som bestämmer klart man vill slippa se fängelsestängsel Förtränger och stänger ut skrämmande länder Vill du hitta mig politiskt, se längre till vänster svänger och vänder för trender de sänder Det här tar inte slut, för det gäller en kämpe En hjälte som enkelt skänker er tecken Från platsen jag bor på, mitt hem och mitt tempel Har vänner i mängder och känner en ängel Vill resa mig ur askan, nu tänder jag elden släcker och fäller, spräcker och spränger svikare, jag firar inte sjätte december Men lägger mer läckert än den perfekte Och man får ju bara det som man sträcker sig efter Är hellre med gänget och lägger det fett, men… Bland dessa 6 miljoner, hur väljer jag sättet? Tänjer på gränser, på längden och bredden Utmana, sluta i sängen på bädden Med jämmer och käbbel, bängen och rätten Hamnar även de goda männen i celler Fuck väldet som sväller, med tjänster och nämnder Jag är kvar som den slitande drängen på ängen glänser och blänker, slänger poänger Älskar min fru och är snäll emot henne ML-rebellen, som bäcken och älven När jag flyter fram till sista strecket i häftet Ja bränner upp ställen, och hjälper de sämre Associerar Santiago med elfte september
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
|