I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

T.H.U.G. Angelz - Confessions Of A T.H.U.G. Angel - Produced by Spell

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-07-15 01:13

T.H.U.G. Angelz - Confessions Of A T.H.U.G. Angel - Produced by Spell

Detta är alltså outrot på deras debutalbum tillsammans som T.H.U.G. Angelz "Welcome To Red Hook Houses", där de båda herrarna växte upp.

Hell Razah snackar de första 40 sekunderna, varefter Shabazz The Disciple lägger sina bars.

Kommentera gärna, annars är det inte ett dåligt förslag att köpa skivan som finns att beställa på flertalet nätsajter, bl a www.ughh.com.

Den kommer även antagligen finnas tillgänglig för en billigare peng från mig inom kort för den som inte vill lägga ut den klassiska "import-kostnaden" på skivor från staterna.

Låten finnes näst högst upp på min myspace.

Länk till http://www.myspace.com/spellbeats

one

Catapults Ent.

2008-07-15 02:36
tyckte den första minuten bara var onödigt men men. sen när rappen börjar så händer det grejjer. det är skönt och det känns säkert, något som kryddar upp det hela är ju hans röst. väldigt skön röst, ett passande flow och väldigt skön delivery. om jag nu skulle köpa nått så skulle det mäst troligt vara nått sånt här. men då är jag för falsk för sånt så min kommentar får väll räcka
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>

2008-07-15 12:11
ja det är ju som sagt ett outro ;)
Catapults Ent.

2008-07-15 14:37
Hatten av för dej spell, riktigt snyggt!
Detta är min forumsignatur

2008-07-15 22:09
tackar tackar man, det är dock inte jag som rappar, men det visste du väl redan..? ;)
Catapults Ent.

2008-07-16 20:59
ska det verkligen vara så svårt att få lite kommentarer på något med bra kvalité`???
Catapults Ent.

2008-07-17 01:08
niice, brukar du göra beats till amerikanske raapers eller? finns en video från skivan här om nån vill se. http://videos.onsmash.com/v/KwiIWJxu3YcqTTqu

2008-07-17 05:34
mumsigt säger ja ba :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-17 12:29
mårten

man kan ju lugnt säga att jag fokuserar mina beats för engelsktalande mc´s och att det ypperliga vore om jag bara fick med mig jenkare på dom, men det finns ett fåtal grejer som är på väg ut över nätet med min bror inom kort. - en liten ep producerad av mig mestadels. där är all rap på svenska ;)

men svar på din fråga är nog; visstt jobbar jag mot den amerikanska marknaden, även om detta är bland det första framsteget för mig.

one
Catapults Ent.

2008-07-17 14:56
Har inte hört låten än men uppar ändå för att det förtjänar en upp. Hell Razah ligger i toppen på min lista över amerikanska mc's, shabazz är ju inte direkt dålig han heller.

2008-07-17 15:22
Riktigt kul att du kör med de här rapparna! Och faktiskt så gillade jag beatet, inget att gnälla på direkt. Brukar ha lite svårt för dina beats(rakt av smaksak).

Catapults Entertainment! Hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-17 19:55
allright, kör hårt!

2008-07-17 23:43
fett och höra gubbar, kul att du gillar razah raymo, yoni skönt att du släpper in lite soul a lá spell i ditt sinne ;)

mårten, kör så hårt jag kan, blir ju unge nu, så aningen broms är väl inte helt oväntat, men mer blir det förhoppningsvis.

one
Catapults Ent.

2008-07-18 14:55
upp helt enkelt
Catapults Ent.

2008-07-18 15:04
Riktigt fet skit mannen.. Gillar beatet som fan. Och dessa snubbar kan verkligen rappa. =D

2008-07-20 11:35
kul och höra man, one.
Catapults Ent.

2008-07-20 13:21
Sådär, nu har jag hört. Riktig jävla bombplatta, och schysst beat. Sov inte på detta gott golk, det är cirka två miljoner gånger så bra som allt annat som postats i det här forumet i år - tillsammans.

2008-07-21 00:19
det var ingen dålig komplimang, den tackar vi för!

one raymo
Catapults Ent.

2008-07-22 11:19
ok en liten upp på detta kanske..?

fan vad det hade varit lättare om detta bara kunde varit en veckans mp3...

Catapults Ent.

2008-07-23 22:04
vad i helvete är det här?!?!

vi snackar ju för fan om Shabazz The Disciple och Hell Razah from Wu Tang Afilieated Sunz Of Man!!!?

varför har folk noll koll för++????
Catapults Ent.

2008-07-23 22:18
Eller du kanske skulle haft med "Kaggen"... Nej håller med dig, men det här är fan whoa nu, sen är nog inte alla inne med det här fina vädret, semester osv...

2008-07-25 02:56
är det du som gjort beatsen?...

riktigt nice isåfall. props

fruity loops? :D

2008-07-25 17:09
fillmore

reason... men tack!

majkman

ja, det är ju inte så mycket rapp som man kanske är van vid, även om den sitter där den ska.

det kommer antagligen bli mer grejer med dessa snubbar, senare. åtminstone shabazz.

one
Catapults Ent.

2008-07-28 11:51
en sista upp i den här jävla bitchen!?!
Catapults Ent.