Melina - Möllans Kvarter(Prod. Mange)
Här kommer en låt om Möllan - mitt smutsiga smultronställe.. :) Inte hiphop, men ge den gärna en lyssning och säg sedan vad du tycker, det uppskattas!!! Mange står för produktionen av det hela :) Länk till min myspace: Länk till http://www.myspace.com/mizzmelina Lyssna på Möllans Kvarter! /melina
melly mel
Brabrabra mom! Sjuk jävla produktion av Mange... Pöss på dig
melina e bäst!o mange me!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
uuuuuuuuppp
www.magnusrytterstam.se
Skönt som fan, denna diggades, BIG up för Mange och för Melina. Ni borde jobba ihop mera;) Enligt mig iallafall. Är för trött för att ge någon konstruktiv kritik eller ge kritik alls:P hehe. MvH Savinn
//Savinn
Draken: Tack vännen! Annika: Tack vännen, du me ju! tappersoldat: Aha oj, trodde detta va en dansbandssida, faaaaan va lurad ja känner mig.. :) Savinn: tack såååå mycket, värmeeeer :D kommer mer om jag får bestämma iaf :) Kraaaam på er!
melly mel
lät tungt
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Tack Otis!!! :)
melly mel
niiiice shit..girl i like ur shit if u wanna collab with me hit me up on www.myspace.com/dodgeakabatman we can do some hot shit together..lovin ya track please take a listen to my track http://www.whoa.nu/forum/audio/621593.aspx
Du är duktig, detta gillades :) lust och lägga en refräng i en låt? , isåfall släng iväg ett gb till mej!
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
jag får lite peshi vibbar - med andra ord gillar jag det. produktionen är mysig & tight men jag tycker att du fuckat upp det lite med adam tensta stutter mix & jävla autotune. jävligt synd. anyways, bra gjort om man bortser från hur man mixat dig. peach!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Efter att fått höra denna låt 10 timmar om dagen i 4 månader så känner jag inte att jag kan vara denna låten rättvis. Men när jag först hörde den så älskade jag den, den är fortfarande riktigt jävla grym men lite för sönderspelad i mina öron. Melina sjunger så ruskigt skönt och Manges mix är tokfet! Hare bra KRAAAAAAAAAAM
Planet 80!
Dodge: thnx :) niiiice! Abbo: haha.. tack så väldans :) vad kul! asma: tack! synd att du inte gillar mixen, jag äääälskar den! Ante: Tack sööööte du! Åhhhh ja vet, stackars! Förlåt än en gång.. hahaha! Kraaaaam på dej me :) Callemaaaan: Fett att du tyckte d ;)
melly mel
Produktionen var helt underbar. Lite flummigt gjort alltihop, vilket är jävligt positivt, riktigt poppigt!
så lite så (:
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
tack för prod kommentarer :D min första egna "beat o mixning" kan ju bara bli bättre iaf! :)
www.magnusrytterstam.se
s-media: Tack för dina ord :) Mange e bääääst! och jag e såå stolt över att vara med i din första produktion! Taaaaaack! ;)
melly mel
Good WORK mNGE DET TAR SIG FÖR DIG tycker det låter bättre änn många här inne på whoa tummen upp för bas gången den som du hade så svårt med förut du är en mästare i rap och blir nog en mästare i beats me för du är inte den som ger up keep your style and one word for you yagg yagga ygagga ya rockz
men din msn vart tog du vägen va va se till och styr upp till mig
[email protected] see ya soon
och melina skön soft voice röst skit fett msooth till beatet soft när den sköna pop skiten kommer back me chill shiit
Fresh !
soundcloud.com/jerrones
Tack Gabbe o Jerra :)
melly mel
Taaaaaaaaaaaaack! :)
melly mel
vart tog kärleken vägen för mange och och company faan den här låten är ju skit bra och som sagt en poppig new soul version känns den som så jag säger bara en sak UPP UPP FÖR DENNA TRÅD
hahaha.. taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack!
melly mel
uuuuuuupp
www.magnusrytterstam.se
godmorgon upp upp FÖR fasiken
kommentarer då! :)
melly mel
måste säga att den är riktigt skön igen eftersom folk inte kommenterar ! öppna öronen nudå whoa.
Ingen tar mig.
jag tror det ligger en viss svartsjuka hos många på whoa dom tycker ni är så fett bra och därför skriver dom inte mange ante fredric tog whoa med storm en tid frågan e vem ska göra det bättre än mange mannen och bröderna aha dom ska kritisera hans första beats som jag tycker knäcker många här inne för faan whoa dom som skrev to mange och company förut vart tog dom vägen lyft den här djävla tråden med love för det gör en brud långt ner i skånes förtrollande värld MIZZ Melina C jag säger bara för faan mange vad du är duktig och en djävel som har otrolig kämpa glöd kom igen nu om inte det här räcker så GE DOM NÅN MED LITE POWER I MANGE DU ÄR EN LISTIG MUSIKER KOM IGEN peace GabbeMc onE Love.
haha, tack än en gång Gabbe :D
melly mel
haha gabbe tack! finaste jag läst på länge!! :)
www.magnusrytterstam.se