I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nelione - 100% Sanning (Ep2008)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-07-12 20:32

Nelione - 100% Sanning (Ep2008)

Har äntligen blivigt klar med en ep efter några veckors tid =)
Alla beat är producerad av mig likså mixningen och mastringen
Hoppas det ska smaka :D

Rap:Nelione
Text:Nelione
Beats:Nelione
Mixning/Mastring:Nelione

01. Nelione - Välkommen (Med Savinn)
02. Nelione - Hela vägen dit
03. Nelione - Då är det jag
04. Nelione -If i never knew you
05. Nelione - Session (Med Kevin)
06. . Nelione - Outro (Med Savinn)

Länk till http://www.speedyshare.com/673184293.html

Kommentera =)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-12 20:57
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-12 21:29
Introt : HAHAHA fan det roligaste jag har hört på länge faktist...
Hela vägen dit : Skönt beat som fan.. och texten var bra, Skönt delivery över hela låten:)
Då är det jag : skön sång på introt, texten var soft men tror inte är nått jag dunkar mycket iallafall
If i never knew you : jag känner mig träffad i denna låt. passade bra in på mig text mässigt.
Kul att höra att du har blevit mycket bättre på sissta tiden lille vän ;D

Session : beatet vart för grötigt på nått sätt. men skönt flow och text.. och kevin, haha du är fan bättre än många andra här på whoa, Skulle vilja höra mera av han
Outro : haha, man hör ju att nemc läser ifrån en text.. jävla skabb nemc

Slut spruten blir att du ska vara stolt över detta marcus. vart riktigt bra skrivit och mixat och beatsen var skit bra:) Upp för denna EP!:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S

2008-07-12 22:14
Intro: Introt blev ju hur bra som helst för att det är jag;) hehe, ne men du gjorde det skönt. Big up för din teknik:D

Hela vägen dit: Du vet vad jag tycker, beatet är riktigt skönt, gillar Reffen skarpt, mixxningen var riktigt bra. Deliveryt var hur bra som helst. Din röst passar perfekt in på det här beatet. Texten är riktigt bra.

Då är det jag: Beatet, rösten på reffen är hur skönt som helst, big up för det. Gillar deliveryt som fan, texten är bra, men du kan bättre.

If i never knew you: Beatet är skönt, tycker att deliveryt är bra, rösten passar bra in, ska jag klaga så tycker jag inte mixningen låter så bra, men du vet själv att du kan bättre;).

Session (Med Kevin): Haha, fan va din brorsa är cool;) men vet att du har lärt han allt, du säger han är bättre än mig men det mesta har jag lärt mig själv;) ge han några år så kommer han lära sig själv och bli ruskigt bra;) Men när han röst utvecklas så kommer han bli riktigt mysig att lyssna på;), din del funkar, men du kan bättre;) hehe.

Outro: haha, fan du skrev ju bara något:P du sa ju bara åt mig att läsa det du skrivit:P hehe, du sa inget om någon inlevelse;) haha.

helhet får denna 8/10

//Savinn
http://www.myspace.com/danielsavaker

2008-07-12 22:57
Har hört igenom tapet snabbt, har egentligen inte alls tid med att kommentera det.
men måste iaf dra en snabb översikt på det hela.

tycker att alla texterna förutom kanske introt omdet var en text är helt underbara texter,tycker du har utvecklats mycket positivt på senaste tiden snabbt också. känslan du har i din musik är hur otroligt underbar som hälst..

reffen på hela vägen dit är otrolig, Känslan över ditt överdrag på vindarna över till "där jag ska andas" och sen över till " för att sk känna sinnesfrid"

beatsen är ett upp man,

så i helhet tycker jag 1 bättre än savinn , det är en hel poäng för din inlevelse och röst =)

9/10

Tack för mig, Keep it up manne.
Peace !
somedays, s.o.p will change :)

2008-07-13 13:13

Hälsar Nelione
//Savinn

2008-07-13 21:19
UPP!
//Savinn

2008-07-27 21:14
Tackar alla! riktigt roligt att ni har kommenterat fast jag inte har hafft något internet på nå veckers tid =) Btw länken funkar än =D

2008-07-27 23:21
HAHA INTRO NEMC!! XD

nice ep, kul att höra :]

2008-08-05 14:28
de va i allafall vettigt att inte ha med nemc!

2008-08-05 16:01
Grym utveckling sen sist jag hörde dig! kul att höra

Introt: Föll mig inte i smaken! men den va lite små skoj :D

Hela vägen dig: Sjukt fin inlevelse vackert!

Då är det jag: Också bra inlevelse och fin text :)

If i never Knew you: lite lägre nivå än dom två över :) Men den är helt okej!

Session: Fel skit att ha på ep? ;) haha kevin va grymt skön :) du lägger det okej :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se