Reffx2: Ett gott råd, ställ dig aldrig upp mot mig Det är så simpelt, jag är mer tung än dig Jag svänger som en dans och du svänger inte alls Om du battlar mig så har du ingen chans Vers1: Jag är bara han som kan rappa såhär och kan du rappa såhär, då kan du tagga iväg (tänk) Tänk lite grann vad du säger lilleman Även om du baitar mig, är vi aldrig likadan Även om du bär min tröja (även mina skor) Kommer du aldrig typ kunna vara lika stor Hör mina ord jag spottar på vår jord Och kommer fortsätta tills jag ligger under jord Mina rader är så tight som en tjockis i string Och om du inte tror mig så stick och försvinn Jag säger vad jag vill för jag är bäst på de här Har så skön röst, så du får ju ståfräs Mina rader lyser starkt som hela våran sol Kaxa med mig och jag ska våldta din mor reffx2 Vers2: Vers två, lika bra som denna låt Jag skriver och skriver tills min penna gått åt När jag glider runt på stan, vill dom ha min autograf Om dom får min autograf är det deras lyckodag {Folk avgudar som jag vore deras prins} Dom älskar mig nu, de har dom gjort hela tin Om jag nu hade lagt av med min musik Så skulle flera människor tagit sina liv Folk vill bära på mitt namn för jag är så himla cool {Snälla snälla ralle, kan vi bilda en group} Fan jag tror inte de, svarar alltid samma sak Rappar hellre med en dvärg än mammas lilla barn Fjortonårig rappare från söderhamn Utan min rap, så blir hela scenen ödelagd {Då blir hela scenen ödelagd} reffx2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.