stanislav snälla, jag tänker inte ens lyssna på din skitdåliga musik.. Jag fattar inte hur man kan vara så jävla dålig som du är, det går inte va så dålig om man ens är OSERIÖS. Efterblivna fan..
OMG va fan är det här för skit får fan ont i örona juh för fan asså tästa låt oseriös vem vet du kanske låter bättre då SHEET till och med min kusin som är 5 år rappar bättre Fuck asså Stanislav GÅ OCH HÄNG DIG FÖR FAN
Skit i vad andra säger.. Gör det som du älskar mannen ! Du älskar att göra musik, aight ? Därför ska du fortsätta med det och skita i vad andra tycker.. btw.. hehe låten sög :P Du kan bättre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dumhetskomplex_ Mm exakt =)
http://www.stanislav.nu
hahahahahahahaha!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Säger som Tay Tay Dat Dude's citat autotuna dig själv till tystnad. Alla brinner för nått och det är klart man ska hålla på med det isåfall, om man så gärna vill.. men då får man vara berädd på konstruktiv kritik. Men träna träna träna är allt jag kan säga.
Jagduger: Han vill få kritik. Vissa säger att han suger = kritik. Låten sög = kritik. Gör om, gör rätt. OnT: Riktigt dålig var den. Asså jag vet inte om du är seriös eller bara rent av sämst. Försök för fan.
Jagduger P15 : du borde knipa igen när du klagar på andra men ger ingen konstruktiv kritik själv. för de var mer snack om andra, haha Till låten: Nja, din rapp är inte tight för 5öre... du får lixom sätta dig ner och lyssna på andra rapp artister, lära dig av dom ( Rappa med i låtar är ett bra exempel ) kolla hur deras text är uppbygg och försök sedan skriva en egen text fast med egna ord / annan topic.... Over & out.
Jagduger P15 : Ja inte är det många, men de finns några som ger han kritik som han ska " ta hem och öva på" men killen verkar inte göra det, så jag förstår varför många sitter och hatar nuförtiden :D hahah... Och sen så äre inget du ska sitta och gnälla över som en kärring här på tråden, fett gay alltså!, förlåt för orden, men så äre ;b Hoppas han tar åt sig nu från min kritik jag gav han och går hem oh tränar ett tag innan han lägger ut fler låtar.
Sluta ladda upp här.
No you!
Snubben borde lätt söka in på en sånn där auditon till, talang eller va pogramet heter!För denna snubben är en riktgit komiker, han kan få vem som helst att skratta! När ni mår skit sätt på en stanislav låt så kan du skratta tills du gråter, det gör jag iaf:)
snälla förstå bara att du suger ...
www.ZnapMusic.com/Prototyp
kan inte någon förklara om han är serri eller inte?
MR-J.. han är så seriös man kan bli... han är så keff helt enkelt.. men jag fattar inte detta liksom.. brinner han för rappen låt han syssla med det då.. skit och lyssna bara :)
Producent
2008-07-05 10:41
det är inget fel på stanislav's musik? vem vet kanske den svenska motsvarigheten på Quasimoto
Det är MIN åsikt... JAG diggar inte skiten helt enkelt.
TA DITT JÄVLA LIV DU ÄR URUSEL! DU FATTAR INTE HUR VÄRDELÖS DU ÄR!
Okej
rysningar.. och de va inte "bra" rysningar.
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Hur kan man vara seriös med sin musik och inte höra hur ljudkvaliten låter isf tex
det här är sjukt bra fan älskar din röst den e fan inte dålg stanislav sjukt skönt flow har du allitd och dina rader är abooow. sluta aldrig med rap stani han ramin va kass
Geni
Tungt låt ;)
Något som gör något som skapat något
Fattar fortf inte vf du gör så kallad musik?
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Ivance P16 Spaciba
UPP!
Jag saknar den gamle Stanislav. Kan lova att han kommer få ses mer av snart.
hahaha, du blir verkligen aldrig bättre.
men när kommer diss låten??
https://twitter.com/#!/brazil_dougie
Du är så jävla dålig ... det är konstigt att du fortfarande rappar ...
jag hör inte ett skit av vad du säger?
-
sluta lägg adlips om du inte kan få dom i takt, kommer låta bättre då!
Okej
Sluta lägg allt och ladda bara upp beatet kommer låta mkt bättre då !
Frowdan // ATTITYD CREW
Känner igen beatet.. det är en demo låt man får med till Magix Music Maker, am I right ?
Måste bah säga, du kan inte vara seriös! Jag tror fof inte de, du kommer chocka oss när du rappar foh real! Det tror jag starkt på! Verkligen sätta alla haters på plats...även mig! PFFFFFFFFFT! Gåh, ge tillbaka mina 2 minuter! goddamit!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Omfg! Fan vad du e grym!! varför har inte du skivkontrakt?!?! fattar inte alls, så jävla underskattad du e! du kmr lätt bli världens bästa rappare när du blir stor!!!!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
så jävla kass.
Beat On The Brat, With The Baseboll Bat .
hahahaha,,, stanislav fo president... du äger brushan
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
hur kan man rappa i 2 år o aldrig utvecklas?
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Lime P18 Man är stanislav helt enkelt,och 2 år är nog bara uppvärmning Till stanislav: Grabben,självklart ska du göra musik sålänge du njuter av det och tycker det är kul eller vad du nu tycker, och ja, skit i vad andra tycker när dom säger att du ska ta ditt liv osv. Men när folk kommer med kritik som att du ska träna på flow i nästan varje låt du lagt ut och inte bara flow utan allt annat som har med musik att göra, så är det inget du ska skita i bara för att du kanske ser det som att dom klagar på allt du gör. För du har fan i mig fått för jävla mycket kritik som är samma som alltid och du verkar inte bry dig om den, ändå sitter du och snackar skit om att folk inte tar dig seriöst och annat shit när du själv inte lyssnar och tränar i nåt jävla år på allt folk gett tips på att du ska träna, du behöver inte lägga ut alla dina jävla låtar bara för att du nu råkat spela in, ha dom för dig själv, kanske dela ut lite via msn eller liknande för att få feedback men att lägga ut varje jävla snippet eller "låt" på whoa så fort du får chansen är bara för jävla överdrivet nu, och jag kan förstå alla hatare som hackar på dig, du lyssnar bara för jävla dåligt helt enkelt, och sånt behöver man inte vara whoare för att behöva ogilla sånna som dig. Så ta och lyssna för en gångs skull och träna, och om du nu redan gör det så fortsätt med det och lägg inte ut om du ändå märker att ingen tar dig seriöst! Om din låt... Den sög rejält och jag vet fan inte vad mer som ska sägas som du inte redan hört att du ska träna på. Försök bara få in det i skallen det jag skrivit och gör det för en gångs skull!...
JagDuger, har sett folk mata konstruktiv kritik på honom men de hjälper inte. tänker inte sitta å leta upp vart men kolla igenom några andra trådar innan du börjar snacka stani, eftersom att du aldrig tar åt dig av någon konstruktiv kritik tänker inte jag lämna någon förutom att du borde dra dig tillbaka ett bra tag å träna. sen kan du komma tillbaka å lägga upp en låt å visa att du kan utvecklas och alla kommer bli sjukt överaskade.
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon
Kan inte ge kritik, brusa som fasen :(
Black_Amor P20 om jag fattar exakt vad du mennar och då kan jag säga att jag börja för ett tag sen att träna på rappen =)Jagduger P15 Japp
haha dina låtar är sjukt roliga ska du veta haha
men asså killen måste ju göra sig till, för det går inet att vara så dålig? jag tror och hoppas det, om ett halvår har stanislav den största hypen nånsin, och då kommer han släppa världens fetaste låt, (hoppas jag) annars är du fan dum i huvet och efterbliven
Okej, låten suger, han borde träna osv...men att säga att han ska avlida/dö och ta sitt liv och gud vet vad, då går det över gränsen.
typ, hela whoa skrattar åt dig, ja menar träna, spela in nårga låtar och efter ett TAG, när du själv tycker det låter bra, DÅ kan du lägga upp o se va folk tycker, nu är de ju bara samma gamla VÄRDELÖSA öron misshandel, för, du kan ju inte själv tycka det är bra? =o eller ? ;sss och låten, haha vet inte om ja ska skratta eller gråta,
Jag vet inte va jag ska säga.. Stanis du borde faktist träna men va fan eftersom du brinner för musiken så ska du fortsätta med de du gör ,aiight? vafan du har ju ändå blivit lite bättre ;)