Infinite struggle FT Tö$€N - Den som ger sig in i leken får leken tåla Infinite struggle FT Tö$€N - Den som ger sig in i leken får leken tålaGjorde låten idag både text mixx o allt sånt skit så blev snabbt gjort. men här är svar. Länk till http://www.myspace.com/infinitestruggle1tror länken ska funka. låten ska komma upp där snart.BTW det är andra gången i hela sitt liv Tö$€N spelar in en låt i rapp lyricsjag spottar på era rader som redan är baxxadefatta killar efter eran diss alla skrattade jikke går på medel för att bota sin damp du är ful du måste vara orginal tobias pampjag spräckte jikke ssyter så hon gick ju på mitteno jim vem är de som ska tänka på vikten?du bölade en gång när vi var ute o festadebara för ett bråk så grät du o alla skrattadejikke rappar om att sitta och röka en spliffvanliga cigg mannen * haha* de är inget sånt shitinnan var de flipp nu är de på fetaste alvarhär får ni svar tillbaks så varsågod ditt mat vrakjim säger du kan slåss men grabben när du slårså skriker du o klöser drar i motståndarens hår ni kommer göra sverige dåligaste skivatrodde du min bror skulle göra min hemsida?refffjag samlar min trupp och går till attackvakta din rygg innan kniven åker framden som ger sig in i leken får leken tålakäften jikke sluta nu och sitta gråtareffvem är sofia? min tjej heter ju sofiedu snackar om sex men har endast haf onnaniHej jag heter jikke o dissar för uppmärksamhetatt slicka rent johans röv är de bästa ja vetvadå spricker när jag kollar mig i en spegelpå resturang tar du allt på mat sedelnjikke säger att jag ser ut som han dära balbomen du vet oxå om att din syster är min hoejim jag är din pappa för vet du en sakde var jag som fick din mamma i säng ner i spagatdu vet om att jag tog dig på första rondennär du står på en våg står det : max en åt gångenden ena är bög och den andra mytomanpalla shi detta mer de blev shackmat i första dragText 2Du snacka skit om mej därför lägger jag mej i//Ska bara dissa Jim så blir inget ni// Vem kallar du tjock har du sett på dej själv?//Brudarna gillar dej bara för dom tror du e snäll//Ska visa att jag inte är den som du tror//Ska banka dej så du skriker efter din mor//Ät din skit för jag ska mata dej med gift//Har du hört att Jim gillar att åka hiss?//Du är den som är skämd på din grej//Inse fakta du e slagen av en tjej//(Inlägget ändrat av Mabande 2008-07-03 10:40:22)(Inlägget ändrat av luthgr3n 2008-07-03 13:43:41)