JoshaN - Jag är tillbaks igen
Haft mkt att göra så de har inte kommit så mkt nytt på sissta tiden.
Här har ni en låt me lite mar fart i en va de vatt de senaste året.
Länk till http://www.speedyshare.com/445986511.html
Text:
Ja e snubben, japp. Som skiter i vikket. Ni kan kalla de för brudar, men ja kallar de för bitches. Oh shit! Va hände nu? Denna bruden e på plats, för att få smaka på min kuk. De e bäst du tränar gummen, horan ska få den munnen. Å ja lurar dig så lätt som om du va den svenska tullen. Player? amen kalla mig va du vill. Rullar upp, puffar på, å sen så meckar upp en till. Å ja glider fram, men sakapar alltid problem. Har min egen tid, så ja e nästan alltid sen. Så vem e ja, jag e han, som e snubben som. Leverar hiphop, & som alltid e på gång. Å ja, pallar nästan aldrig bry mig. För ja, har nästan alltid en ny tjej. Så kalla mig va du vill, men ja vet vem ja e. Ja e snubben som vänder upp å ner på ditt kvarter.
Reff:
J.O.S.H.A.N, gissa vad, ja e tillbaks igen. Stämplar rader, så att du vet vem. Som lever livet, för att dö som en legend. 2 ggr
De e JoshaN, snubben som flippar me din flicka. För att få fittan serverad å sen bara gitta. För att ja inte pallar vänta på att flirta me tösen. Första frågan till gumman, e du redo för könet. Blir du tagen i köket, på bordet så blir de bra! Sen får du den i munnen, de e där som den ska va! Så puff puff pass, vill du slicka mitt ass? För att kunna va som ja, men hallå ja e first-class Å ja vet att du vill ha mig, men ställ dig i kön. De finns många fler än du, som vill smaka på mitt kön. E ja sexfixerad, va snackar ni om? Ja e en sexgud så fort min kuk går igång! Ta en nummer lapp, så får du smaka sats. Ja fyller upp ett glas till dig me JoshaN saft. Ja e inte någon gangster, för ja e mig själv. Ja e inte efterbliven, ja e bara speciell.
Reff:
J.O.S.H.A.N, gissa vad japp, ja e tillbaks igen. Stämplar rader, så att du vet vem. Som lever livet, för att dö som en legend. 2 ggr
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
|