Bronka - Delfi & Co (Diss)
Han fick ett svar på sin diss!
Ärligheten varar längst! =)
Bronka - Delfi & Co
Text:
Shit delfi är gangster han sjunger i duschen Ändå knullar han sin bror, pungen mot bushen Att dissa mig var det dummaste du gjort Börjar du brinna ja då flummas du bort
motsatsen till dig måste vara änglalik När jag är klar här inne kommer de regna lik Du skriver texter för att papper är vassa Jag sätter mitt liv på att dina rappers är kassa
Tänker inte säga att jag knullar dig Inte ens med tång skulle jag nudda dig Här har du bronka och jag kickar bra jag flippar verbalt du va ett missfal som barn
du e så vidrig att en gurka skulle rutta om du kör upp den i sin prutta sätter nu punkt för denna nivå Svarar du nu kommer du få känna stål
-------------------
micman är så vidrig hans pappa försvan sluta med hiphop och att rappa för fan jag har spade som kan gräva ner dig det e över vi behöver inte tävla mer nej
snälla berätta vilka du är backad av betong blocken, som inte vågar snacka klart han grabben e tung han skryter om förort Du röker å röker och hans syster hon dör fort
jag är den ända som lyfter upp denna nivå ta det streets och du får känna mitt stål för mannen jag är fel jävel att prata om öppnar du käften får du ta och smaka bomb
för jag redar ditt minne som i man in black Jag är så bra att jag bara stjäl din track
Bronka - Delfi & Co
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
|