Detta är min forumsignatur
yeah, ställ dej upp sleez så lex kan läxa upp dej tar ner dej på jorden så du kan växa upp hey! lika bra att varna för de slutar med kistan om du är en slice så är jag en hel pizza du ville beefa prinsen men du kunde inte lika kört som en tjockis mot kunta kinte för vad du än gör når du inte upp till min nivå och när ditt gig börjar så drar vi ner ridån EY, sluta spela gangster,din lilla hobby clown du blir slagen som whitney houston av bobby brown du slickar ass på min skånska brorsa daniel ja loggar in på whoa och läser smicker daglien ey är du kär i han mannen, är du gay? du ser ut som en grouipe till bröderna herrey om man dissar brudar så är man inte hiphop? men jag dissar ju sleez, gör de snyggt på beat stop jag har hiphop i blodet, ja leker med ordet HOp, du är inte hip, lägg korten på bordet jag tar mitt ansvar och tar mig an sliis för hela whoa stör sig på dej nigga please nån skrev i tråden att du va rädd för mig du valde att inte dissa, och de va bäst för dej men ändå kör ja över dej och väntar på ett svar när jag mördat dej verbalt så blir du hämtad på ett flak hörde 16 i nacken, du va sämst på låten jag e din kapten för ja sitter främst i båten att battla mig är lönlöst som ideellt jobb du har gjort 100 låtar men ingen e soft min rap är som zidane när det är bollkolldags för jag lämnar dej mållös som en nollnoll match jag är sinnesförvirrad som ger dej hype om mina skills är en fil så är den 1000 mega byte ---------- när de.. kommer till rappen, ska du lyssna noga grabben den här går till dej vars kropp och namn e likt babben kompis, du misstar min snällhet för svaghet ja e vältränad du e smällfet om magen du som e så bra, för varje låt blir du sämre ge de ett år så e du kass som Ken "BRE" ingen idé att springa ja hinner ifatt dej- för du stannar efer tio meter för att dricka vatten kom igen, visa lite stake nu, ställ dej bakom mej till ja sparkar bakut för prinsen av borås kör över dej med stil och de finns ingen över 16 som diggar din skit du ber om kritik men kan inte ta de mään du tjafsar på ett forum men i dont give a daaamn titta va du gjort, ja går emot mina principer men visst är de roligt med en man med celluliter
du låter som typ en blandning av retur och han andra fjanten! låter lika fattig. UPP!
haha, vi bor på landet!
Träffsäker text må jag säga och du la den så fint att jag blir rörd. Ska bli kul att se om det blir något svar från någon av dom, dock lär det rasa in kommentarer nu då.. För att citera Maketo; "Kaggens hajp går snabbare än Ferrari". Kjam
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
HAHAHAHA ändå rolig alltså.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okej, din röst, lyriken och flowet var faktiskt skönt, men det luktar hypesök.
typ, eller?
Moderator
2008-06-25 15:05
Kul att höra nån som dissar som inte är från skåne för en gångs skull. Men det höll väl ändå, lite nödrim tror jag att jag hör lite då och då men annars så. Kaggen kommer nog inte ta åt sig så mycket tyvärr, eller borde inte göra det men sleez borde nog svara. Helt okej röst, nice flow och så vidare, det var inte botten men inte toppen men men.
time isn't wasted when you're getting wasted .
ok för de första din röst va okeey men ditt flow va sämre! men keep up mayyn....
www.myspace.com/andreeymusic
Ska kommentera imorn, men texten såg helt okej ut, ska bli kul att höra dig också. =)
Dryga rim lärej skriva innan du dissar
Geni
padawon: lär dej stava innan du kommenterar :D
keffaste dissen på riktigt länge !
richyrich bitch !
ny länk ? jag vill höra :)
P-Lex: Lär dig stava innan du påpekar.
bla.
hedde: enligt senaste uppdateringen av det svenska språket så är det okej att stava "DIG" genom att använda sig av bokstäverna "DEJ" håll dej uppdaterad innan du påpekar.
Moderator
2008-06-25 16:08
Haha fyfan vad dryga ni ska vara mot varandra då (;
time isn't wasted when you're getting wasted .
enligt senaste uppdateringen av det svenska språket så är det okej att stava "DIG" genom att använda sig av bokstäverna "DEJ" Källa på det tack?
Man har alltid skrivit dig med bokstäverna D-I-G. Så hedde ägde dig ganska hårt, kkty.
Till låten: Ja, det var okej att du dissade Sleez eftersom det var bråk mellan er eller något.
Men att dissa Kaggen? Fyfan vad du söker hype...
Helt okej flow & duglig text. Tror dock att Sleez tar dig om han svarar.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
några få nödrim som kunde gjorts bättre.. flowet och din röst är feta som fan, riktigt laidback. försök att göra en chill låt , tror din röst skulle döda då PEACE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
niickees P16 jag läste i kaggens senaste tråd att Lex och kaggen hade diskuterat ganska flitigt, kanske därför?"
Niickes, det är rätt att skriva dej. (dock gillar jag itne det då det ser ut som fjortisstavning) så hedde ägde sig själv.. over and out
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
samma sak om att det är okej att skriva mejl och inte mail
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
Okej Mathiaz, visste inte det :)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
tror sleez kommer äga.
Stay strong
Haha, tyckte detta var fett, tror nog att du kan slakta båda två. Tror nog inte Kaggen har så stor chans när han blivit så pass mycket sämre på texterna. Fett, hamnar på mp3n :D
Dra åt helvete!
Prinsen av Borås börjar bli kunglig!
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
Haha, jaja. Men den "egentliga" stavningen är väl ändå dig, och som någon sa, dej känns jättefjortis imo. Men det låter rätt med det att man kan skriva dej, då det uttalas så. Ska tanka låten nu när jag ändå skrivit i tråden
bla.
Orka? haha hype hype hype! Denna hamlar tyvärr bland en av alla andra dissar jag fått. Inget märkvärdigt alls. Kul att mitt namn kan ge dig lite hype. Lycka till i fortsättningen. puss
Sen har förövrigt P-lex rätt att man kan stava DIG som DEJ
LEX! Du körde väl "Utgång ikväll" med Laser Inc? Min polare har remixat den låten och langat till mig. Den är soft. Din röst är skön som fan, men flowet var mindre bra på denna, texten var bra.
bla.
Alltså, tycker de luktar hypesök, men de var faktist helt okej, men jag tror att båda två kommer ta dig om dom svarar ! Men keep it real !
http://www.znapmusic.com/thomashellberg/ <--- Lyssna och droppa en kommentar :)
haha, fan va mycket hat det var i tråden då. Förövrigt så tycker jag det låter bra, men de var onödigt av dig att dissa sleez, medtanke på att du är några nivåer upp på "skillsen" eller vafan man vill kalla det. :P Bara för det så får du - poäng, haha... Nämen seriöst, hade velat haft en diss mot någorlunda gämna rappare. frid
crickotheone: tackar! hehe vem vill du se beef emellan då så de blir jämn battle? hedde, yes de e min låt, ja e sugen på att höra remixen, så hojta din msn via ett PM. alla andra, tack! akönt att se att kaggen håller med om stavningen :) puss själv sexy
P-Lex P24 : haha de vet jag inte såhär på rakarm men nån i din klass! :P kaggen ligger i din klass men inte sleez, så där skulle du haft nån annan rappare ivilketfall, hehe.. men aja bra låt förövrigt tycker jag. :) Sen skulle jag hälsa från min polare som ivanligt fall hatar svenskhiphop, men fick ögonen för de när du och laserinc släppte eran låt! Så gör nå fler sånna låtar med, hehe..
hahahaha. denna va riktit fet faktiskt !! ska bli kul om man får höra sleez´s svar :) GO FOR IT BWOOUIS, kmr nog bli fet beef! /ShiiPaaN
P-Lex P24: kommentar till pawadon! tummen upp för den! nä men fan roligt skit annars! texten var rätt ok. rösten var typ skönt på nått sätt. flowet kunde varit bättre men ja! hoppas du får svar :P
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Haha menar du allvar, gjorde du en diss till Kaggen bara för det i hans tråd? Hur jävla desperat är inte du.. shit alltså.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
har inte läst alltihop men, det ja får ut av allt är ren avundsjuka från din sida.. visst, kaggen kan släppa en låt o 2 sekunder senare finns 400 inlägg i tråden, men wtf det e det hype gör, är man duktig o har många som gillar en så äre klart att tråden blir maxxad. sen att du gör en låt åt honom pga det som skrivits i forumen vet ja inte riktigt hur ja ska ställa mig till, skratt eller gråt då alltså. kom igen nu ärligt, ja vet att du vill ha hype, visst det vill väl alla men att få hype genom diss är inte sättet att gå. skriv i hop nåt, få kritik o utvecklas. sen om du tar illa upp av det här behöver du ju inte slänga en diss åt mig, tror inte whoa orkar med att kommentera ett beaf till. Peace
Det Är Inte Bra Att Vara Dålig, Det Är Inte Dåligt Att Vara Bra
*suck* killen söker bara hype
Hej, Träffat Jacob?
isen P18: dina ord, inte mina! jag dissar inte kaggen pga vad som ha skrivits i nån tråd, det går djupare än så, men dra gärna dina egna slutsatser, men va inte så säker på att dom stämmer bara :) kram
varför snackar alla om hype ? hur vet ni ens att kaggen är kändare en lex ? det finns mer öron och ögon än på whoa. kaggen är tjock och ful skriver hyfsade rader flowar okej och inget mer. och nu till lex fyndiga rader du har lagt det bättre flowmässigt men funkade helt klart ! hahah vem bryr sig om man skriver dig eller dej alla förstår ju vad man menar endå så varför påpeka ?
....för whoa är ett ända stort hönshus där snackat går som en tvättmaskin, allt som inte har med musik att göra till vad man har på sig för kalsonger.. folket som faktiskt lägger ner tid på kommentarer, gör låtar, beats, texter mm blir det inte uppskattas för alla småbarn-hatare.. min åsikt!! //BB Simon!
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
fresten kul att du får in ken.. han hade ju faktiskt kört över dig ganska brutalt OCH denna diss kan du inte räkna med att "vinna" med.. jobbar mer med flowet låter inte bra faktiskt, hackigt och jobbigt.. typ som juice
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
betongblocken, typ som juice hahahahahahahahhah
dissen var helt okay, ganska tjatigt och monotomt flow/röstläge, men texten småskrattade jag lite åt, så det är ett plus =) tvärdiggar inte din musik jättemycket Lex, men du kör din stil, och det är cool. sedan tycker jag att det börjart bli ganska uttjatat att dissa Kaggen, jag menar.. vem har nu efterhand inte dissat denna snubben? gillar inte hans musik personligen, och jag förstår seriöst inte hur folk kan tycka han är ''övergrym'', men varje person sin smak i guess.. bara bull, att direkt när någon dissar honom, oavsett av vilken anledning det är, ska det dömas till att vara hype sökande.. så grym är kaggen faktiskt inte, även fast han till och med själv verkar tro det.. men upp på tråden, im out fred ut
http://www.myspace.com/daaddict
Word på DaAddict P20 !!
Dra åt helvete!
DaAddict sa de.
o just de.. du är jävligt äcklig också.