Bronka - Det sista du får ( Micman svar )
Här har du ditt svar hoppas du blir tyst nu! Mer får du inte :)
Text:
Gör ja till min röst, nej, du är efterbliven Du battlar nu han som e bäst me kniven flår dig levande ja låter dig hänga Snart får du smaka på min plåtiga känga
Att kalla dig hora nej de vore försnällt micman e fattig ja han bor i ett tält Jag är stor och redan klädd för mord bjuder till streets när du e rädd för mor
micman är skiten ja nu spolarbort Jag är över ditt huvud som ett toalock testa beefa folk på din egen nivå Behöver inte anstränga mig ja tar segern ändå
Snälla micman kan du bara försvinna Ska slå dig på käften och aga din kvinna Jag ska begrava en liten skit som dig du vill beefa mig men ja nitar dig
Här har ni han, HAN som äter upp sverige Där har ni han, HAN som kräker upp spermier Han heter micman och han suger på kuken Jag skiter i allt de blir slut minut mayn
kidnappad, ja, du sitter i min backpack skiter i din click skiter i din back up Fattar du nu att du inte kan mäta i havet är du en liten han räka
en tanigare fitta får man leta efter bränner dig lämnar inte flera rester en fontanell smäll och ett knä mot din panna JAg ska döda din familj och din morfin mamma
Bronka - Det sista du får <--
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
|