Dopefish - Söker Samarbete!! (Collab?)
Dopefish - Söker Samarbete!! (Collab?)
Tja söker samarbete till en ny låt, är inte säker på om jag posta i rätt forum men flytta runt inlägget isf ;)
Ladda ner den här http://www.speedyshare.com/396676418.html och hör av er till mig om ni vill collaba, behöver reff och 2 pers till... uppa gärna för att hålla igång den tills jag stänger den.
Texten
En död chans frammåt och en stenad dörr mittemot\\ en sluten tår-kanal fylld med liv delat i hittegods\\ solen skiner över mig.. molnen skymmer sikten\\ fräls min vind.. vi rymmer lyric skikten\ segla med segel i mitt gudalika vimmel\\ Blå horisont under en skärd vacker himmel\\ jag ber för att ljuset ska komma igenom mitt tak\\ en strimma ljus och ett tecken bortom hat\\ låt mig känna din röst brevid mig min vän\\ ber till allt för du ska få komma hem igen\\ fått mitt liv sönderslaget av min egen far\\ av min familj som slår till utan att ge svar\\ så va fan har jag kvar, varför ska jag låta dig\\ förstöra mitt lilla för att du vill använda mig\\ du vill byta ut mig mot din egen sorg vid sidan om\\ till allt jag skiner till allt är jag borta som dom\\ knäsvag på sand stannar en del av mig i moder jord\\ ut med armar huvvet uppåt stammar mot nord\\ gud räcker ner sin hand ger mig en sista chans idag\\ hur han sätter ner sitt land ser mig ingenstans idag\\ men evighet o saknad skapas med ont regn\\ helt låg skär ett område, hans blodröda äng\\ en vikt dikt där du sviker din broder o gud dog ut\\ så jag bär korset i tro om att detta livet njuts\ på min svarta springare drar jag mot frusen framtid\\ där jag älskar liv, och värderar varje mil\\ en rak uppfattning håll det verkligt det blir lätt så\\ det blir aldrig annorlunda än var du alltid velat stå\\ gör det till det du vill att det ska vara\\ låt mig inte ha allt på axlarna utan att svara\\ ta hand om mitt hjärta, låt stjärnan lysa föralltid\\ du lyssnar ju på mig du ser mig, men hör aldrig\\
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\ My fucking pride is something i said, you can't take away\\ //Vilda Västern
|