chooti adasme fred alert och emjay - ni vet redan shuuu! allt bra med er alla hoppas jag:)längesen som vanligt...men de ska bli ändring nu..vet att ja sagt två gånger innan kanske nåra fler gånger vet ej..men knasiga tider haha.. nu hur som helst..på gång me massa:Dhar 4 kommande låtar till inspelade o klara:)men ja ger er sakta sakta:Phär har ni en av många feta jävlar en som ja vill "komma tillbaka" me:)inte för att ja vart borta men ni fattar hahaha:Dså yess här har ni hoppas ni diggar:) peacehttp://files2.bredband.net/cpuser_hemesali/Ada%24me%2c%20FredAlert%2c%20EmJay%20&%20Choot%20-%20Ni%20Vet%20Redan.mp3Titel:::::::::::::::: Ni Vet Redanverse1: adasmeverse2: fred alertverse3: chootirefräng: emjayproducerad av: chootiinspelad i chootstyle studios:)spana in min space..där har ni massa nyttwww.myspace.com/chootionline där kommer in kunna hitta mina låtar som ja gör eller gör me andra på mina beats så klartoch sen påwww.myspace.com/chootstyle så kommer ni kunna hitta låtar ja producerat enbart eventuellt att ja e me på nån där i verse oxå men de mest min beat sida hehe om man säger så:)de som gäller nu e chootstyle prd. som bacc in days:)de e jag o adasme e down vid min sida oxå:)tracks e på väg efter en lång dvala:Ppeace bröder o systrar o ba kärlek! haha(Inlägget ändrat av luthgr3n 2008-06-25 11:43:02)