Maestro ft. Akkawi - En Gång Till
Häy.. detta är en remix på låten playz and skills ft. lil jon - one mo gin.. gjorde ihop låten snabbt för att jag hade tråkigt.. inte lagt ner mycket tid på den, men säkert någon som diggar, så jag lägger upp den ba :)
EN GÅNG TILL <-- LÅTEN
texten
en gång tiiill, kör på den där låten ba en gång tiiill, kör på den där låten ba en gång tiiill, kör på den där låten ba en gåång tiill, kö-kö-kö-kö-kör körrr
kör på den låten bara en gång till jävligt chill, sitt inte still även om du inte diggar skiten jag göör skiter i dej, för jag vet, jag är sköön ingenting kan stoppa mej, när jag är igång typ som, king kong ..backar aldrig för nåt, tar mej till topp är kungen i rapp inom kort höh, å'rru kan inte säga något annat för du e keff, jag är bland det bästa rrru höört säger dej, häy, komigen bäjb är du torr kan du tagga långt från mej vakna bay, upp merrey, sitt inte still tryck play sjung me mej, en gång tiiill
ref..
kör på den låten bara sista gången hör hur den pumpas här i betongen höj volymen upp till max res dej upp här finns ingen rast jag langar tung stil med klass (klass) hög nivå som en vuxen giraff ingenting kan ta mej, här och nuu ingen annan kan va mej, fattar'ruu häy, men bäby vi kan även tare lugnt sätter på nåt tungt, här fåru smaka på en klunk säger dej, häy, komigen bäjb är du torr kan du tagga långt från mej vakna bay, upp merrey, sitt inte still tryck play sjung me mej, en gång tiiill
ref..
http://myspace.com/monzdidryk
|