*Intro*// ýah yah klass 9A, det var underbart.// alla år med år gick så snabbt, tiden hann knappt ikapp.// jag känner mig handikappad utan er, hur fan ska jag klara resten av mina år utan er// och nu har satt mig ner försöker kolla bak på alla er// nu ska ni få höra lite kommentarer från mig// Jonte, ja du vet du är din bästa vän sen barnsben// hoppas att vi kommer att träffas sen// och hoppas att allting kommer vara som förut vi kan snacka ut om emanuel mendez// sen har vi malcolm. Plugget med dig, vi gjorde sakerna som vi absolut inte fick// vi gjorde allt bara för att få en kick. åka hiss,och köra passanger on the roadtrip// Ja My, det var underbar att lära känna dig ordentligt// bara synd att det var i slutet// och hoppas att du inte glömmer våra såkallade hjälte kramar ja jag saknar dig redan// Sen Matilda. Wow du är inte o leka med, visst du kan ha dina humörsvängningar ibland// men det är lugnt du hade dina bra dar' och var för det mesta glad och det var bra// Felicia du är en riktigt söt tjej jag kommer att komma ihåg alla klassresor med dig// och såklart alla andra. Men du var väldigt speciell och du kunde mycket gärna// ge mig en smäll, men du är snäll och du kommer att lyckas i livet// hehe ps. hälsa till sebbe// hurru lilla linn// jag lärde inte känna dig ordentligt men du var en riktigt söt person// och din personlighet den var stekhet, jadu lilla lilla Limpan hoppas att// allting går bra och att vi hörs av nå mer// Caroline, du är välidgt Fin, en ärlig bästa vän som alltid va omtänksam// ja vi har kännt varann sen dagis när vi var dagisbarn båda två du är någon// som man verkligen kan lita på// Axel olsson. du började lite sent men du var grymm, alltid på bra humör och din // humor var alltid på topp. hurru jag lovar dig att hålla kontakt,jag vill lära känna dig lite// mer och hoppas att vi ses// *Sång&Outro*//
i make the music.go to my myspace for more!<br>http://www.myspace.com/Marvinoo