AMC - Konceptet är
Tjooho! ny låt från mig här va! ge gärna kritik, det uppskattas! här är låten:AMC - Konceptet är / Angelica
den var nice ! flowet är bra och texten var grymt skön :)
här är texten: du undrar troligtvis hur jag gör det så bra det är för att jag uppfostrades bra som barn konceptet är att jag tappar aldrig bort mig här kommer aldrig av mig eller tappar förståndet så väl att du kan knuffa ner mig utan att jag faller ner för kanske har jag fel, men aldrig att jag sabbar de kanske vägen är lång, men jag ligger snäppet före vi kommer ses någon gång, kanske efter döden men innan det vill jag aldrig höra ifrån dig igen för ärligt talat så för mig är du ett levande skämt så pys iväg eller så blir du träffad av min gatusten för det är amc, du fattar, japp det är klart du vet glider ner på vägen, morsar åt varenda jävel solen skiner, och jag njuter av de underbara vädret för hade solen inte skinit, hade jag kanske fått fnatt och sprungit iväg flera kvarter för att ha mått bajs reff vädret är lagom bra, för att jag ska kunna ta dagen som jag ska och ta vara på dagen som kommer utan att jag ska känna nå ångest det är skönt och bara vara sig själv och kunna slippa tänka på saker som fått mig och blunda för nu har jag öppnat ögonen och tatt mig fram till en plats där ingen mänska kan ro mig ur land jag accepterar att nåra vänner har lämnat mig goda dagar är här för att jag slipper och hjälpa dig det är skönt att slippa tänka tillbaka på tiden bara leva framåt i livet och passa skiten och sväva runt på rosa molnen med dom bästa slippa all onödig skit som får folk att känna rädslan att förlora någon som hjälpt dig och vända hem tack vare musiken så står jag upp utan nå hjälp jag hade aldrig pallat trycket om jag inte hade tagit mig fram till musiken som gett mig kraften att stå på egna ben och kunna ta mig fram tills dagen jag dör, så glöm aldrig bort mitt namn
Inte allt med dej som jag gillar, men denna låt va faktiskt rätt skön bra beat och skön text och trallig och trevlig reff. men mixningen e så dålig asså snälla fixa någon som mixar åt dej. låtarna blir så mycket bättre om mixningarna funkar. /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
jo men jag försöker lära mig, jag håller på varje gång och trixar och har mig, men lyckas inte hitta det najsa soundet.. men men ´tack! upp
Jo jag förstår att du försöker och det e bra. jag ska så småning om försöka fixa ett dokument med lite mixnings tips som du frågade efter för ett tag sen för det e fler som har frågat efter de, men jag har bara inte haft tid. men man måste få in tänkandet när de gäller mixning tänka sej för och veta att allt påverkar allt. rör du på en ratt så påverkar de den nästa ratten osv... men ska försöka styra upp ett dokument för det kanske är lite hjälp på väg. men vissa låtar du gör e riktigt bra och vissa låtar tycker jag e skit, men denna gillade jag och det e därför det e så synd de där med mixningen. men du kommer nog bli bättre så länge du försöker så kommer du utväcklas. /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
SOm vanligt , låter bra denna kan bli en låt man softar på stranden med, För övrigt avgudar jag din röst xD
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
skön röst, skönt flow, skön text. Skön låt!
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon
tack så mkt :) kul o höra! upp
fett skön låt (Y) digga allt utan reffen :P
För jag driver mer än dom i filmen göta kanal
vet, reffen är lite laime.. :p kom inte på nått chill.. haha men upppp nu! GE KRITIK!
jag digga denna :) reffen var niceast tycker jag bigAAAPPP!!
www.youtube.com/prendel
denna va jävligt tihgt kan jag lova :D:D fortsätt droppa alltid lika kul! VÄSTER!
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
Har lyssnat på dina låtar ett tag nu, elr a varje gång du släpper något nytt! Å en sak jag har märkt..du " töjjer ut" vokalerna väldigt mkt! Testa släng in ett ord till i ngn rad så blire bippeditippeyflippedy flow :) En request från radikal iaf :) Puss påre :) JUSTE, låten är ganska soft!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
jo men jag varierar.. håller jag på med samma flow hela tiden blir det ju trist :p
en tjej som är toppen wannabe! rätt tråkigt =/
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
toppen wannabe? ursäkta? hahahahaha inte ens i närheten
skönaste låten asså fortsätt med att lägga det tungt ;) :D det är bara att flippa på beaten :) keep it up <3
BK här man kan inte vara tyngre
tack! kom igen nu whoa, ärligt talat!
sjukt bra, tyckte mixningen lät lite underlig men det var överlag hur skönt som helst!
www.myspace.com/elovbeny
den va skön :) reffen va lite urk men annars (y)
sjuuukt nice låt, gilllade allt ! ;D
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
tack så mycket! kom igen nu, jag vill ha mer mer mer komentarer! langa kritik också :(
Hallå, Hedde skrev ju en mixningsguide till dig? Den låter iaf bättre än det här :P Men om det inte hade varit för mixen skulle låten varit skit nice, big up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag använde inte den, men jag ska testa den till nästa låt jag gör!
Helt ok. En aning intetsägande kanske, men tekniskt låter det bra.
Redline!
3/5 toasters hyffsatbra (Y) ;) njaa som sagt tycker som radikalneutral försök slänga in ett extra ord, annars va låten som sagt "hyffsatbra" ;P fortsätt droppa :)
BullerbyBarnen Crew, SMÖGenröra, Världar i Fantasi
för du kan röka någonting som gör en skön och får allting att kännas som det går att garva åt
Skön låt, nog den bästa jag hört med dig :) Har bara en sak att klaga på, och det är kicken i beatet, tycker den var ruskigt ful / jobbig :P haha
helskön röst, bra jobbat med låten :) gillades!
TS är ett troll :)
tack, va glad jag blir :D upp
Tycker låten var skitfet, tycker de är coolt med rappande brudar :D Men som alla andra säger tycker jag mixningen kunde vart bättre men den utvecklas man väl också på=) upp för denna.
har lyssnat på en hel del låtar av dig och jag tkr du gör din egen grejj skit bra, flippar på dina beat på ett eget sätt... denna låten var riktigt najs dock detta med mixningen men det stör jag mig inte på alls men keep it up
tack så mkt, vad glad jag blir :D men jo jag vet det här med mixningen... tycker dock det är lättare att mixa manliga röster än kvinnliga.. rätt jobbigt :D men upp!
upp ffs denna e ju bra lite mer kommentarer ska hon la få elr?
brukar inte digga allt du gör, men jag hör utveckling och tyckte du satte flowet skönt och så har du valt ett soft beat :) big up! fortsätt och det kommer gå bra i framtiden. peace
Allt är sant på internet.
Daanm giirl:) detta var fan tungt ju:).. men som radikal sa att du förlänger vokalerna tycker jag inte heller om:P.. texten var ganska fet.. din mix:s den låter för plastig vet inte vad du gör med den:P cuttsen på din accapella var sköna.. låten i hel het var tung:) bästa jag hört ifrån din sida.. pussshej one love/P.M.U
aboo, bra mkt bättre än sofijah ialf xD
//Marcus\\
jag gillar det här.. bara reffen som jag inte riktigt fastnade för, men resten var good :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha skönt att du skriver varannan kommentar i tråden, vet inte varför men lackar på sånt. bara för att få tråden stor, fast det bara är pinsamt om man gör det i det syftet