Text är här :/ Vers : 1 Kompis säg mig , Varför tog du ditt liv - Du kunde fått de bra , Om du kämpade vid / Vila i frid / För Emil Andersson , Är Tiden förbi - Du tog din själ och försvann , Mot en bild av revyn / Säg mig / ------ Dagarna går , Och man tänker tillbax - På dessa dagar som var , När du fanns och var glad / Va med ditt barn , Hela dan , Så ofta du kunde - Du var en far , Och en son , Du hadde hela livet bundet / Jag känner med din mor , Jag känner med din far - Jag känner med din bror , Och hela släkten du har / För det är svårt , Och jag känner det med - För att förlora ett barn , Är det värsta man vet / Vi måste stå upp , Och vara stark - För duvet - Att Emil tittar ner på oss , Och ser vad som sker / Han ser vännerna gråta , För han inte finns mer - Saknaden är tung , Men vi vet att du finns här / Du är en själ i vår värd , Och det bästa som fanns - Var när du bar på ditt barn , Lika stolt som en dans / Men varför hände dehär , Vill gärna ha ett svar - Mitt sista farväl , Blir en ros vid din grav / Reff : Dagarna går , Fäller , Fett med tårar - En nybliven vän , Är bland änglar där ovan / Emil var fast i nått slags problem - Men om du talade ut , Hadde - Vi stöttat dig / Dagarna går , Fäller , Fett med tårar - En älskvärd far , Har blundat och sommnat / Men frågan är , Varför tog du ditt liv - När vi finns här för dig , Emil vila i frid / Vers : 2 Kompis säg mig , Varför tog du ditt liv - Du kunde fått de bra , Om du kämpade vid / Men / En massa frågetecken ställs , Varför finns du inte mer - De bara du som vet , Vad som hadde gått fel / Ah / Dessa dagar som går , Kan man inte sluta tänka på - En vän är förlorad , Du gick mot himmelens spår / Timmarna går , Men du får vinden att vända ändå - Du finns i våran värd , Även fast du försvunnit mot moln / Du var min vän , Men nu stänger ridån - Och att du lämmna våran värld , Är svårt att förstå / Och ingenting , Kommer bli de vanliga - Nej - Du är begraven , Och saknaden är tung som fan / Men jag står , Kompis jag kämpar - För jag vill inte att du ser , Att jag gråter / Men varför hände dehär , Vill gärna ha ett svar - Mitt sista farväl , Blir en ros vid din grav / Reff : Dagarna går , Fäller , Fett med tårar - En nybliven vän , Är bland änglar där ovan / Emil var fast i nått slags problem - Men om du talade ut , Hadde - Vi stöttat dig / Dagarna går , Fäller , Fett med tårar - En älskvärd far , Har blundat och sommnat / Men frågan är , Varför tog du ditt liv - När vi finns här för dig , Emil vila i frid /
Mc´s Spottar Verbalt