Psyket gör grymt mycket för sjukdomar. Skriv mer POSITIVT folk. Prendel blir bättre :D Skivan pumpas fortfarande. Både du och Doktor Död är sjukt tunga!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Illusion_: det är helt sant, den pumpas fortfarande och den är hur härlig som helst! äre bara min data/internett som är typ mongo näre gäller din sida, alltså musikvideon "mega fuck you" inte funkar? ^^ :( har inte setttt den *suck*
alla videor finns på youtube, sök bara på prendel :P
www.slackerz.se
Fysatan, Kommenterar återigen! Fetaste som varit uppe på whoa på ett tag:) Upp på denna! Hoppas du blir bättre & överlever
Dagens nyheter Spökhistorien Bägge två var grymt ra. Mycket bra gjort. Videon var bland det fetaste på länge. Och sidan var riktigt najs :) Krya på dig Prendel
Ett av dom bästa netplayen på länge! Riktigt sköna låtar prändeel! Hoppas du blir bra, krya på dig nu!!
allt är råtungt, hemsidan, videon och framförallt låtarna. förmodligen det bästa du någonsin gjort, tycker jag. hoppas du kryar på dig prendel för du förgyller nog många stackares liv med dina komiska, samt välgjorda och inspirerande låtar. Prendel for president !
Waahahaha, introt eju det bästa på hela netplayen ^^xD
You could hate it or love it, But this is me and this is what I do,
videon e najs
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
sjukt tråkigt o höra =/ tack för alla balla filmer ni gjort som fått en o vika sig dubbel av garv! hoppas du blir bättre!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
har du dött än?
Ta inte livet så allvarligt du kommer ändå inte ur det levande.<br><br>X
JÄVLAR VILKEN JÄVLA VIDEO!!!! SJUKT GRYM :D
http://www.myspace.com/lattimusic
Prendel! Du har alltid varit en av de bättre här på whoa, i mitt tycke. Har inte hört netplayen än, men ta mig på orden när jag säger att den kommer loopas. Sjukaste jag någonsin hört, om din sjukdom, och att du gör något sånthär medans du har tid är bara hur grymt som helst gjort av dig. Humor ända in i det sista, du är störtskön. Hoppas på att det vänder, och att sjukdomen inte tar dig, det vore en alldeles för stor förlust, ingen i din ålder ska behöva vara med om något sånthär. Vänd skiten mannen, stanna kvar där du är för helvete. Är det så, att mot förmodan sjukdomen skulle ta övertaget, vila i frid Christian! Du kommer saknas.
detta va tvärfett yo, behövs inte sägas så mycket mer tycker jag! fridens
www.myspace.com/mrpduvet <-- check it out!
tack till er allehopa. e faktiskt på bättreingsvägen tror jag. väntar på blodprovssvaret nu bara
www.youtube.com/prendel
Hoppas du överlever det skulle va en stor förlust fall du försvann som alla har sagt ville bara säga det igen så att du vet det en extra gång (och för att uppa tråden) ;) Peace //JonasH
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack till er allehopa. e faktiskt på bättreingsvägen tror jag. väntar på blodprovssvaret nu bara Fan vad skönt att höra!!! Hoppas allt löser sig :) (Dagens Nyheter äger)
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
jag drog precis ut tummen ur röven och började hålla den för din skull prendel! :)
tackar vad vänligt ;)
www.youtube.com/prendel
Fan jag berättade för mina morföreldrar, de vart ganska oroade och önskar lycka till med kureringen!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Så jävla bra!!!!! Ni är fan gudar för mig, BIG UP!!
Fjöl áv
Riktigt Najs särskilt introt så jävla schöön^^ haha men kryapåre! jävligt fett netplay :P
Nej,
RIKTIGT FET NETPLAY ASSÅ!! fin engelska ochså prendel :) krya på dig ochå. Peace.
www.ZnapMusic.com/Prototyp
du är duktig! men kom och tänka på en sak när jag läste lite här i tråden.. tänk om du överlever.. skulle det inte vara ganska pinsamt och ha gjort massa låtar om att man ska dö då?
Astma din potatiskringla! Troru nån bryr sig om att han har gjort låtar om döden när han är döende och överlever sin sjukdom... tror fan ine han skulle skämmas utan bara vara glad och det tror jag stora delar av whoa skulle nog också vara glada ingen skulle bry sej om att han gjort bort sig för han överlever...
BIG UP Så jävla nice netplay =) Så nice video så skön! Bra gjord som fan! Du kommer klara det här prendel =)
http://www.myspace.com/poppogstyle Yah man! That's Gangsta Shiiet Main
Upp, den här förtjänar att vara på förstasidan! Du kommer överleva, vet det!
tänk om du överlever.. skulle det inte vara ganska pinsamt och ha gjort massa låtar om att man ska dö då? - ne fan, då kan han ju göra en EP om att han överlevde sjukdomen :)
astma P16 Då kommer "Levande Netplay"
Fett fräsch video, alla låtar bra som vanligt ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Då kommer "Levande Netplay" Den kommer om ett par månader. Eller hur prendel!*försöker få dig att se positivt och bli bättre ;)*
Då kommer Prendel med lika mycket självdistans, ironi och humor som vanligt
"jag som ville träffa Gud och sparka han i pungen...."
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Prendel, jag hoppas verkligen att du ljuger! Jag kommer till dig å slår ut viruset ur dig förhelvette!! För så som jag ser de, så är du inte sjuk..du har bara inbillat dig! FAAN, du är den ända rapparn som kan få mig att skratta genom musiken! Missförstå mig inte, jag menar dina rader är så fyndiga! Men men, jag hoppas "levande netplay" kommet snart...! Och till låtarna, introt va bara skrattretande som lustgas.Dagens nyheter vart helt sjukt skönKräkset, lite ärlighet här..jag diggar den verkligen intePärleporten , jag blev lite tårögd samt att jag skrattade lite med gråten i halsen :(Naken , flowet är gaaaalet! GAAAAALETSpökhistorien diggar jag djupt! Speciellt videon, hahah sjukt kul med lodisen där! :D hahaha Over and out, å krya på dig mannen! Som sagt, jag kommer å slår ut viruset! Skjut säkert / radikal
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Spökhistorien va rätt söt hehe!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
fett mannen, fett!
Karlstad du vet, Karlstad!
Ruskigt fett ! Du måste gå igen asså !
Riktigt skönt prendel! Jävligt tråkigt att läsa allt detta, du kommer nog alltid vara den skönaste här på whoa! Oerhört chockad av låtarna, riktigt bra. Och ja, Introt tänker jag inte ens prata om. Hade ett glas breve skärmen som gick i golvet för allt skrattande ;p Riktigt bra iaf, och Rest in peace om det nu går åt helvete! =(
life is to short to be pissed off all the time.
bamp
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Finns texterna ngnstans?
No you!
på sida 2? pfft, pinsamt UPP
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Det här är sjuk nivå mayn !! alla låtar pumpas om och om igen !!
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
mysig netplay. ät mycket korv med bröd och ketchup. Bra för magen.
Det här är sjuk nivå mayn !! alla låtar pumpas om och om igen !! Samma här!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
astma P16 är du dum i huvudet eller?
ja, astma är nog dum i huvudet!!!Prendel - du är så jävla duktig rappare, diggar din musik något! detta är nog bland d skönaste jag hört på länge är jag rätt säker på fan!:o favoritlåten här är nog Spökhistorien och Pärleporten! och du, jag hoppas så innerligt så du inte förstår hur innerligt att du blir frisk och kommer med massa nytt material sen! nu ska ja stänga käften innan jag börjar babbla tills ingen fattar ett ord av vad jag säger:'DBIIIIIIIIIIG UP! och du glöm aldrig... hoppet är det sista som lämnar kroppen! KRAM/ s
cheeeeeeeeea ;D
Sjukt snygg video. Underbar refräng. Vet inte vad man ska säga. Håller givetvis båda mina tummar för dig.
måste ba lägga till också, trots att ja aldrig träffat dig eller så så ligger klumpen i halsen när ja lyssnar, man känner dig riktigt! diggar dig och all din musiik brä! GET BETTER NOW!:D
cheeeeeeeeea ;D
sjukt fett video! riktigt bra gjort! upp