pmki: ja, ja du vet det är bortglömda // snubbarna som får dej att strippa av dej din tjocktröjja // japp,det är alltid samma sak // för vi kommer och lägger det galet tungt med alltid samma fart // så du kanske borde backa back, för jag lovar jag ska snacka klar // och vill du inte ha en uppercut så är det bäst du drar // fuck din stad, din lilla stekare // kom till gävlestad, så får du smaka på en fet balle // din lilla brat-valp, jag tar det med en klackspark // för att jag tar dej i battle det är säkert som ett bankvalv // mannen jag har skrivkramp, men din rapp den är iskall // träffa mej en mot en jag sparkar dej till island // snubben är hiphop, men cruisar i flipflop // snackar om fittor men runkar till clinton // flerran: de här är bortglömda, ja flerran och pmki // vi pissar ner alla faggets med bratstil // hiphopen som vi lägger är helt enkelt tiptop // glider runt på stranden med diamanter på mina flipflop // ja du vet det är bäst att du backar // för bakom min rygg där står mina grabbar // jag lägger det cleant, jag lägger det fett // jag lägger det najs, jag lägger det bra // för jag kommer alltid vara den jag är idag ..... //