TEXTEN (INTRO) yeeeeeey yeeeeeeey yeeeeeeeey wooooowoooo yeeeeeeey så säg mig när ska ta de ta sluuut?(REFF x2) Så säg mig när ska ta de slut// när ska bobylon lära sig att veta hut// se på oss idag och säg mig hur ser världen ut// överallt så finns de vapen som är laddade med krut// säg mig när ska de ta slut//(VERS) Ta en titt på jorden idag vem är det som bär den bär den// Jag tackar gud varenda dag han är kung av världen världen// bobylon förstör o river ner vad jag har gett oss så// vi måste kriga men vill du inte så har du rätt att gå// hela systemet dom vänder o blundar när snutar slår oss slår oss// hela tiden ska man ge men när ska man få nåt få nåt// ni måste förstå er på oss för det är hårt ibland// bobylon dom står i brand och det här är vårat land// så vad e fel vad e fel med staten i detta land// polisen här är korrupt men dom kallas lagens man// man måste slåss för sitt liv - för annars ramlar man ner// att bura in en människa för lite ganja - e fel// vi vill inte se mer, inte se mer// bröder o systrar som ramlar ner// vi vill inte se mer, inte se fler// inga fler som ramlar ner// när ska de ta slut// när ska bobylon lära sig att veta hut// när ska de ta slut// när ska bobylon lära sig att veta hut//(REFF x2) Så säg mig när ska ta de slut// när ska bobylon lära sig att veta hut// se på oss idag och säg mig hur ser världen ut// överallt så finns de vapen som är laddade med krut// säg mig när ska de ta slut//(VERS) Ta dig en titt på folket idag och säg hur mår dom mår dom// lever på social bidrag innan jag får dom får dom// så vad ska dom göra när det inte finns hopp// dom rånar folk och tar droger och dom förstör sin kropp// så jaja hjälp oss nu// när vi går ut i kamp// vi behöver hjälp att slåss tillbaks mot flera tusen man// och bara du kan sända oss en varsin ängel gud// jag hör vår bön och hör budskapet som jag sänder nu// för att vi vet att du e vår vän// och du är allra störst// och vi vet att gud var den som plantera ganja först// sprid kärlek istället för hat o ilskaaaa// svartmakten och staten minskar//(REFF x4) Så säg mig när ska ta de slut// när ska bobylon lära sig att veta hut// se på oss idag och säg mig hur ser världen ut// överallt så finns de vapen som är laddade med krut// säg mig när ska de ta slut//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.