Tolvan Ft. Spades - Hundsim din fitta d!zZ haha
Han har suttit och varit kaxig ett tag på msn, och så skrev han att han skulle dissa mig, då pallade jag inte vänta mer så jag dissade honom istället, och här är resultatet, kan säga att detta är min första diss text någonsin :P hoppas att den diggas... Vers1: Spades (Tolvan mixar) Vers2: Tolvan (Tolvan mixar) japp så ser det ut, kommentera nu killar & tjejer...Tolvan Ft. Spades - Hundsim din fitta d!zZ
BullerbyBarnen Crew, SMÖGenröra, Världar i Fantasi
för du kan röka någonting som gör en skön och får allting att kännas som det går att garva åt
Fett söta ni är, langa upp texten så man kan förstå vad tolvan säger för i helvete. Svar kommer när jag slaktat färdigt Schib, puss å kram tills vidare
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Anenkefali kommentera gärna låten :D
för du kan röka någonting som gör en skön och får allting att kännas som det går att garva åt
cheeee ;D knäcker fittan yao! =)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
thankz :D
Det var en kommentar om låten ;) Fet låt!
Hehe, en hel del fyndiga rader :)
Moderator
2008-06-02 23:04
Det är helt okej, men ingenting jag riktigt diggar eller kommer lyssna på.. Men en del bra rader!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
okey tack alla fortsätt kommentera :P
uppish
Men palla dissa varandra vafan. fred mellan rappare, ge er på dom utanför hiphopen istället.
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
Hörde att jag och JMan blev omnämnda också. Jävligt onödigt, vad har vi gjort?
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
jeee kommentera gärna låten annars knip igen tjippy. några andra som vill kommentera?
TjippY Sluta whina nu :) Det är väl en ära för dig? ;)
Nice beat, men då och då hörde man inte vad ni sa. Och nej, ingen ära för mig eftersom jag helst undviker battles. cheers
okey, tack för din kommentar... whoa mer?
Tjippan.. du personligen har inte gjort nåt men J-man är dum i huvet ;) kan förklara mer vid tillfälle
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Har aldrig vart så mkt för dissar men det låter bra! Flowet är lite tightare för Tolvan än Spades men över lag är det schysst lagt. Det ni båda kan förbättra är att försöka korta ner raderna lite för att det låter lite stressat ibland och texterna är går upp och ner, vissa rader är tighta, andra mindre tighta, men som sagt annars låter det bra!
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
thankz Limpressed ;D mer whoa?
Vill bara säga att jag och Spaden löst vårat så det blir inga elaka rader mot honom i svaret, käjos.
detta va inget vidare. snubbe nummer 2, sluta stressa och ligga före beatet hela tiden, störande. min boy Hundsim kommer ta detta utan att anstränga sig. kramar
Detta är min forumsignatur
haha okej, tack för att du kikade in
och en liten uppish :D
otakt, dålig mix, första snubben är inte bra alls i denna har inte hört han innan heller.. andra snubben är ju bara för dryg, inte hört han heller. Låt: 3/10 peace ut
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Det här var inget ni ska skryta med och börja snacka om att ni vunnit något ni inte verkar förstå er på. Första killen hade väl det bästa flowet i låten men du behöver träna ändå på att lägga upp dina rader bättre så du förbättras. Andra snubben hade mkt skönare röst men du låter ansträngd och förhastar dig i dina rader. Du hade hyffsat flow också men det går att fila mer på det. Har aldrig hört er förr och enda anledningen till att jag lyssnade på er låt var för att jag lyssnade på battles innan och jag ska inte jämföra rookies med dom jag lyssnade på innan men ni har saker att träna på så dryga inte tillbaka nu för det får ni äta upp. Lycka till
Tack för kritiken Magnaa, Black Armor och alla andra Black_Armor jag märkte det där med raderna då jag spelade in men orkade inte ändra flowet är det jag siktar in mig att träna mest på också just nu tack hur som helst för kritiken på er alla (igen) Peace!
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
säger samma sak som spades och tack för kommentarerna :D
tycker att rappen lät plastigt och lät som klick ljud haha beatet va väl sådär.. men fortsätt dissa varandra haha :D
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
Det sög, orkade inte lynsa på hela.. Men e det Dogges polare "spades"?
No you!
ja det är det, och han va på första versen
lyssnade inte ens halva...
Rape is such a harsh word, I just call it suprise sex.
okej?
upp..
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
Har man inte dissat sig själv om man nickar Hundsim? oO
Timeless P0 Motivera?..
Vad är det för beat?
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Oj, ta det lugnt med compressorn!
hmm... inget som diggades
0-4-6 !