Snille-Blixten - Vet inte vem jag är.
Shoo, har gjort en ny låt nu!
Kommentera och ge gärna kritik!
LÄNKhttp://www.speedyshare.com/241190397.html
Jag vet faktiskt inte vem jag är// Jag passar inte in i denna värld// Jag fattar inte vad jag gör här// Jag kommer aldrig klara det här//
Jag vet faktiskt inte vem jag är // Snälla gud säg till mig vad jag gör här// Jag har bara levt i en ända stor lögn// Jag vill vakna upp från denna hemska marddröm// Känna smärtan från bröstet flyga iväg// Flyga högt och långt långt från denna värld// Jag vill inte längre leva såhär// För allt man hör e bara en lögn från denna värld// Det finns en massa ni inte vet om mig// Och det finns en massa ingen vet om dig// Förlåt om jag sårat nån någon gång// Det kommer aldrig hända igen för jag kommer försvinna här ifrån// För jag kommer aldrig passa in i den här världen// Att bli älskad av nån och känna att man har nått värde// Att få det tunga från hjärtat att lyfta// Jag vill bara ifrån denna värld flytta// Man blir sviken jätte många gånger i sitt liv//
Jag vet faktiskt inte vem jag är// Jag passar inte in i denna värld// Jag fattar inte vad jag gör här// Jag kommer aldrig klara det här// x2
Jag kommer aldrig att klara det här// Absolut inte om det fortsätter såhär// Japp helt riktigt mitt liv e fucked up// Japp för mig är det ju jävla shackmatt/ Jag skulle gärna haft två vägar att välja på// Men jag har bara en som jag tvingas att gå// Jag vet inte ens vad som händer i min framtid// Jag vet inte ens om jag kommer klara hela mitt liv// Allt som jag gör det blir bara fel// Alla som jag gillar vill ju aldrig träffa mig nå mer// Alla som säger att dom står där vid min sida// Hah skit snack ni vill juh bara se mig lida// Det är därför jag inte fattar vem jag är// Och det är därför jag inte pallar med det här// Jag vill komma bort från denna värld// Jag kommer aldrig kommas ihåg av någon här/
Jag vet faktiskt inte vem jag är// Jag passar inte in i denna värld// Jag fattar inte vad jag gör här// Jag kommer aldrig klara det här// x2
Snille-Blixten died, and Erazer was born!
|