Dr.Död - Hurring vol.1 (netplay)
Hade först tänkt att släppa en netplay på 11 låtar, men nu blir inte fallet så, detta beror på att jag helt enkelt inte är nöjd med det jag åstadkommit på den, istället släpper jag dom låtar jag ändå tyckte vart helt ok i form av mindre netplays. Härmed inleds min kommande serie netplays under namnet "Hurring", och den här är alltså första delen i serien. Hurringseriens innehåll kommer att bestå utav låtar som jag helt enkelt inte vet vad jag ska göra av (och därför släpper dom såhär). Låtantalen kommer nog säkert variera, den här gången är det tre låtar som bjuds. Hoppas att någon kanske gillar idén.Dr.Död - Hurring vol.1 (västerklicka) Låtlista: 1. Tioende låten 2. Out of business 3. Qranieqoagulation (med Fader) Diggar ni så finns mer musik utav mig på:Znapmusic.com/DoktorDod
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt nice !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tionde Låten gillade jag inte, tyvärr. Out of Business var skön! Det var en skön idé, om jag fattade vad ni ville köra på, på Qranieqoagulation men kunde gjorts bättre.
riktigt nice. alla va bra, men favoriten var out of buisness. ser fram emot mer grejer!
krrrrrrrra
Tack gubbar!
1 Tioende Låten: Beatet låter ganska nice men du brukar ha skönare du rimmar bra och flowar snyggt. Attityden sitter bra, ye det låter nice men förvänta mig mer. 2 Out on The Bussines: Haha Bingo Rimer raden va skön haha men den stämmer nog inte, hehe beatet är bra som fan reffen är nice och din attityd är bra raderna är niciga som vanligt. 3 Qranie: Du rimmar fan sjukast här i raderna fan galet mayn. Fader lägger det bra han med haha älska hans röst den e så rolig, haha love it. bra netplay men du kan bättre som i tagteam eller dina låtar med prendel
Geni
sjuuuuukt fett, får nån härlig ågren känsla över beatsen(precis sån stil på beaten jag diggar) galet bra, favoriten var tredje låten, keep it up doctor dead!:)
Tack Padawon och 99problems!
whoa´s bästa lyricist :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.
brukar inte digga dej så mkt, men fan. de här lät nice!
hets, stress, fest!
riktigt bra mannen
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
gillat nästan allt du lagt så detta ska bli riktigt najs att höra doktorn!
Karlstad du vet, Karlstad!
okej Tionde låten: Du flowar riktigt schysst och dina texter och rim piskar röv som vanligt, likaså din röst som jag alltid gillat. Out of business: Jag fullkomligen hatar beatet, riktigt jobbigt tycker jag, men ditt flow och text räddar upp låten om jag ska vara ärlig. Qranieqoagulation: Bästa låten tycker jag, ditt flow och din text och attityden som vanligt som är klockrena. Haha har alltid gillat Fader också, han lägger det helt okej och jag blir glad varje gång jag hör hans röst.. Jag hade förväntat mig lite mer men helt okej, fortsätt droppa låtar doktorn!
Karlstad du vet, Karlstad!
upp, detta e fet skit!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Tredje låten var nice, fast den känns lite som pst q stil på teflonminne och supersiamesisktfoster. Lägg gärna upp texten till den låten! keep it up
Skivsamlare
2008-05-27 22:51
Dudemeister! Out of buissnes var bäst av dom. Keep it dirty, det gillar vi.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Moderator
2008-05-27 22:52
Haha känns som döda doktorn är lite av året stjärnskott än sålänge lite in på tidig sommar :) För mig iallafall, hade inte hört så mycket innan dess men nu längtar man hela tiden efter skön röst, soft flow och superb lyrik! Men men, till netplayen:Tioende låten Skönt flow, beatet är bra men kanske inget speciellt, alltså ett sånt beat man vill flowa runt på bara. Kanske den låten av dom tre jag diggar texten mest på, västern raden samt dina hovslag var sköna tycker jag, egentligen tycker jag det låter som runk ljudeffekter men men. Mer sånt här av dig!Out of business Den låten jag díggade mest! Beatet är det skönaste jag hört på länge, älska detta. Speciellt när det går upp sådär ibland, annars är texten kunglig med roliga rader och sköna rim. Enligt mig det bästa du lagt, iallafall av det jag hört med dig. :)Qranieqoagulation Gillades inte, sånna här sega låtar är inget för mig. Texten och rimmen är ju av klass men inget som jag diggar, kanske beror på humöret också, sorry! Tycker iallafall det var bra, och ska nu ta mig en titt på din znap (;
time isn't wasted when you're getting wasted .
Fett nice! gillar din stil!
^^
Det låter faan soft.. Kommer tillbaks med fetare kritik.
be the change
Tack alla, kul att det uppenbarligen gick hem!
tungaste hurringen jag upplevt
www.youtube.com/prendel
Tjockt! du har blivit vass somfan! Kul å se att det rör sig lite!
Tack, tack. Upp, upp!
Provar igen.
Ok kompis, sista chansen nu!
Ska lyssna snart, men jag vill ha "Jag gör min grej", den verkar astung ju, skrattade första gången jag hörde "Lika komplex som PST/Q när jag sitter i min garderob och runkar min tremeterskuk" haha :P Fortsätt langa!
Azzet "Jag gör min grej" finns (också) att ladda ner ifrån min znapmusic-sida. :)
Bra! Inget att klaga på, sköna beats, soft flow, grymma texter och så... Well done!
Jävlar vilket beat på Qranieqoagulation! Grymt!
tunga låtar! älskar texterna!
Ny Användare : ReskOnee
Oj, tråden lever, fortsätt så!
Men den är ju framspolad och bara 43 sekunder lång eller nått sånt, är det verkligen hela låten? =D
Azzet Vadå menar du?
Nah diggade ingen av låtarna , tyvärr . Vet inte varför dom talade bara inte till mej ;)
Tionde låten: Soft beat, skön ganska lugn rapp.. Men jag älskar ditt delivery, sån känsla du börjat få in.. Texten sitter ju som vanligt.. Out of business: Haha attityd! Älskar den! Finns inget att klaga på.. Sista låten: Vet fan inte vad jag ska säga.. Fadern du borde träna på flowet, så det blir mer underhållande att lyssna på dig. Helhet: Shit. Du har verkligen utvecklats nu.. Sjukt. Fortsätter du såhär, så kommer du verkligen bli sjukt grym. Eftersom du redan är fet på texta så. Fortsätt gör din grej! Dålig kritik på tajt skit, höhö..
be the change
Azzet P19 Svar nej. det är inte hela låten
Okej, men det var hela låten jag var ute efter hehe =)
Detta var ganska intressant. En positiv överraskning. Tankarna går till allt från Osten af Mozzarella till gamla MBMA för mig. Bästa jag hört med dig...
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com