Edda - Till er som legat med en ful brud....
Edda är tillbaka med en gnutta humor! Vet inte hur många av er whoa-iter som känner till uttrycket "Ligga med ett skåp" Men det innebär alltså att du vart så full att du tror och tycker att bruden du får med hem är sjukt snygg, men senare kommer till insikt och då är allt kört! ;) Hur som helst... Lyssna, Lämna din åsikt Pumpa på alla fester där det finns eventuella skåp!Edda - Ni som har legat med ett skåp Lets make love! / Ed
www.eddaonline.se
haha soooooooooooooooooooooooooooft! lätt bästa du gjort. peace
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
fy fan va fet låt:D flumm älskar reffen hah:D
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
haha tack ska ni ha grabbar, det värmer mitt gamla hjärta! ;) alot of love!
www.eddaonline.se
haha usch så mycket minnen som kommer tillbaks nu:P jag fyller 20 idag så skrik grattis! soft låt måste jag säga också:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
hahaha du är inte den första som säger att den väcket minnen! ;) GRATTIS duuude! :D Och tack! ;)
www.eddaonline.se
ny länk den funkar inte..
Länken funkar väl?
Men men, här har du en backup isf
Backup Länk
www.eddaonline.se
snygg press på din hemsida:D mannen
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
Klockren asså, haha! GRATTIS OTIS!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Tack!!! Här kommer texten för er som önskar!Allting det börja när klockan slog åtta/ grabbarna chillar med groggar i soffan/ sitter och snackar, och dunkar vår hiphop/ allting är tiptop som flickor på disko/ snackar om allt från handboll till samlag/ Ligga med skåp som har bildäck handtag/ öl efter öl och och min tröja bli blöt/ Öl efter öl och vår stämining är hög/ Skrattar och snackar som grabbar ska göra/ ringer en taxi, som knappast kan köra/ Med livet som insats, tar oss till uport/ Slipper att köa, vi tackar dig pluto/ Hänger i baren, och spanar in offer/ sänger ner garden, idag är det toppen/ En brud står och stirrar, vad kollar du på?/ Hon kommer emot mig, ful som ett skåp/ Alla ni som har legat med ett skåp, kom igeeen/ alla ni som har legat med ett skåp Upp med handen Alla ni som har legat med ett skåp, kom igeeen/ alla ni som har legat med ett skåp Upp med handen Möter din blick och du kollade hit/ du ger mig ett flin som är annat än fint/ ser ut som en gris som precis skulle slaktas/ puckel på ryggen, vikten som är fucked up/ shit!!! din tänder är gula/ din näsa o mun dina händer är fula/ wiiiie. jag sveper en öl/ känner din hand och den smeker min röv/ tar shot efter shot, för att glömma din kropp/ toppen är nådd, och då hände det nått/ hon ser ut som en brud som är helt okey/ Du nämen gud, vilken mega bejb/ Följa dig hem ja men vist, de är självklart/ det suger i magen, ge mig nå ätbart/ Skräpmat, japp! men man undrar väl ändå/ att hon kunde gå när vi tulltade hemåt/ Allt smakar gått, jag är måttligt berusad/ Själv är hon tjock, och hon röker och snusar/ Käkar och vandrar och känner mig kåt/ Utan att se att jag går med ett skåp/ Alla ni som har legat med ett skåp, kom igeeen/ alla ni som har legat med ett skåp Upp med handen Alla ni som har legat med ett skåp, kom igeeen/ alla ni som har legat med ett skåp Upp med handen vandrar iväg o går lätt i en timme/ benen dem värker och svetten rinner/ Plötsligt därborta, shit vilket ruckel/ Hon svarar rätt arg, "men jag bor ju där uppe"/ Pinsamt, men för full för att fatta/ När vi kommer in blir jag knuffar på mattan/ Hon kastar sig över, skriker och frustar/ paniken den kommer jag vill gå och duscha/ Hon börjar gnida, jag börjar skrika/ Hon börjar rida, jag börjar grina/ *buuuuuu* snälla, kuken är blå/ känns som att ha sex med en naturkatastrof/ beordrar och skriker "håll mej på brösten" Med mörkare stämma är hollywood rösten/ fattar inget, så jag skratta lite/ då lackar bitchen, och slapar dicken/ jag fattar vinken och klockan slår/ halsar spriten och somnar bort/ Drömmen om flickor vackra som få/ dagen efter vaknar upp med ett skåp/ Alla ni som har legat med ett skåp, kom igeeen/ alla ni som har legat med ett skåp Upp med handen Alla ni som har legat med ett skåp, kom igeeen/ alla ni som har legat med ett skåp Upp med handen
www.eddaonline.se
hah denna ska pumpas på fylla festeR:D
Tack ska du ha man! Fortsätt sprida den! ;) Love
www.eddaonline.se
Fan vad skön! "*buuuuuu* snälla, kuken är blå/ känns som att ha sex med en naturkatastrof/" Bästa tror jag.
haha fet som fan mannen !
tack grabbar ! Riktigt kul att ni gillar ;)
www.eddaonline.se
hahahaha, skön!:D
Vad var det jag sa?
Ojfan, feeet! Älskar refrängen, den kommer säkert att pumpas flera gånger!
bla.
shit va najs grabbar! Synd bara att så få kommenterar av alla som laddar ner :s men fortsätt tanka, sprida och lyssna :D love
www.eddaonline.se
FYYYYYYYYYYYYFAN VAD FETT EDDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fan fan fan vad fett :D gillades hååååårt
Haha tack ska du ha man, kul att du gillar ;)
www.eddaonline.se
haha klockrenXD och så sant så sant=P mkt mkt ångest har man än från sånt^^
Soft =)
Rappare är olyckliga sångare
Haha, rätt soft!
be the change
HAHAHA, SÅ JÄVLA NICE LÅT EDDA, denna låt kommer pumpas ikväll !!! på festen ;D peace out !
Mclarzon is in tha house yao :) peace !
eftersom ja bara pippat dom snyggaste brudarna i världen så kan ja inte riktigt ta till mej denna låten men ja kan ju föreställa mej hur det kan va ;) haha fett gjort av dej edda. ses i svängen pepeace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahah tuuung låt fick mig att flabba som fan !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha tack ska ni ha grabbar.. Det värmer en gammal mans hjärta att ni uppskattar så pass fin lyric! ;) Fortsätt tanka och sprid!
www.eddaonline.se
Juntorp ljuger! ;)
www.eddaonline.se
hahaha fan vad härlig låt ;b har aldrig hört dig förut, men du var ju cool . diggar din röst !
Moderator
2008-05-25 12:23
Så sjukt bra låt, tyvärr aldrig hört dig men ska öppna ögonen för dig nu iallafall! Riktigt jävla feting, kommer pumpas för mig hela tiden så jag kommer ihåg att aldrig göra ett sådant misstag (;UPP FÖR LÅTEN!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Tackar pojkar och flickor.. haha tro mig rasmus.. för eller senare så kommer det att hända dig med!^^ Fortsätt lämna era åsikter!
www.eddaonline.se
Jävligt kul låt :) Men lite mer "känsla" i reffen skulle sitta , den känns lite stel men annars skit bra!
nice man....! sjyst text o beat! egen-prod?? haha.. älskar humor o hiphop i ett! peaceout! LOOK OUT 4 Edda feat JoS - "Vi skall ut!" gbg rep ´n peace //JoS
Ordet och ny musik ger mig kraft!
Haha tuungt shit! :)
ENYCE
Tackar killar! ;) Word JoS! ;)
www.eddaonline.se
inte en chans att tråden ska dö ut redan.. Skärpning.. Över 400 nerladdningar och inte ens 1 av 10 lämnar sina åsikter.. :s
www.eddaonline.se
ruggigt skönt beat och texten var också ruggigt nice, men din röst är sådär men den duger helt klart, och blir en självklarhet på nästa partey:D
Ri-Fa above all!!
Tackar grabbs! :D Fortsätt droppa era åsikter..!
www.eddaonline.se
hahaha fan va nice xD :D .. jag har vart med om de :$ har nog hänt dom flesta :D
H-O-R-A
hehe mjoo det är väl så, kul att flera känner igen sig iaf! ;)
www.eddaonline.se
lite fler kommentarer nu då tack!
www.eddaonline.se
hahahaha du edda låten va klockren :) känner igen gammla tiden när man va singel fannas aldrig fula brudar bara för lite bira låten pumpas nog på nästa fest ska du se. Peace!
Make Peace Not War
sheeet den ägde fett mkt :D
Aahahahahahahahahha, Edda först och främst har du gött flow och riktigt go röst, sen va fantame denna låten det roligaste och fetaste ja hört på riktigt länge 5/5 toasters ;D Peace!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Tuungt Edda! Rikligt överskattad, tungt
Mr fuck it..
Oj, sa jag överskattad? haha möhligtvis bäng..=) jag mena överaskad. den är grym
Mr fuck it..
Hehe shit va kul att ni gillar den, fick inte ihop ditt första inlägg direkt blume, men förstod sen ;) Tack för era åsikter.. fortsätt säga vad ni tycker! Vill ha många fler inlägg tack!
www.eddaonline.se