Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Blaaaao ny riktigt tung låt från din sida mannen, asså ser inte varför du inte diggar reffen, mysig som fan man! texten bland den djupaste jag hört från din sida.. diggar själv och håller mig oxå till lite mer personliga texter, pga "ventilera" med hjälp av musiken :) sj terapi :P Vers: Riiiktigt jävla bra, djuup och fin, diggar ditt flow oxå! Reff: Inte din bästa men mysig som sagt! Mix: Alltid samma bra kvallité kul att höra! Peeys mannen fortsätt droppa bror! VÄSTERORT, whoa sov inte på denna!
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
Yeah Bergshamra , går nian där, om du menar utanför Norrtälje =P Till låten - så föll inte reffen mej i smak..men beatet och texterna va sköna , keep it up ! pz
Wiiieee
Tack boys galet kul och höra. Fan asså, stör mig så mycket på reffen. Kul att du diggar den iaf betong!Upp för väster!
Yea!
fan känner igen mej som fan.. skön låt!
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
Nice! upp!
Vi finns i varje hörn
Fan Love, galet tung enligt mig! Upp för Kurt! Får dra en kväll med folköl och solsken snart! Haha :)
DIIIF
Tack alla! Roligt att se så mycket glada kommentarer. :o) Fortsätt tanka & skriv!
Ja nu när ni har matte så behöver inte andra köpa folle åt er ;)
DIF!
Mayn du är duktig på att välja beats alltid digga dina beatsval Du har en skön röst och en skön känsla i början yes låter lovande Du flowar fint och har en skön känsla i dina verser texten är väll helt ok tkr åtminstonde du ska flerstava fan låter roligare. Försök Reffen e ganska skön den låter skönare o skönare
Geni
Jag var 18 först i vårat gäng bob! Hehe. Tack Padawon! Kul och höra att du diggar.
Komigen nu whoa!
Tedi aka Ken Silvers beat?:) Bra beatval, bra flow och jävligt skön låt. 9/10!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hört bättre mannen men inget som var dåligt, hörs
www.myspace.com/naturmusic
Feet låt brush! svär den sattes direkt i hjärtat. Digga din delivery fett oxo, den satt niice o lyriken va tight! Reffen va tung ju brush, de ja gillar med dig är att du alltid får till dina reffar med de där lilla extra gunget. Mixningen va oxo tung, du har blivit tung på mixa, de märks. aiight keep it up brush, holla!UPP Peaayz
LGTM
Tack alla! Kul och höra att den gillas! Fortsätt tanka & skriv whoa! :o)
djup man! riktigt soft. har inte tid att lägga fet kommentar. men du har mina öron!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
ska checka!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack fan! Kul och höra :o)
Tack! Kul och höra! Även fast jag skriver så personligt så uppskattas det! Sjukt kul och höra!
skön!
uppp!
Vi finns i varje hörn
Yeah tack!
Wöppz
Fet! Det enda jag inte gillade var att du hade autotune i reffen, men iaf :) Upp & Pz!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Ser att reffen inte var någon favorit ibland whoa folket. MSN lyssnarna diggade det hur som helst! Jag tycker fortfarande att reffen är rätt så dålig. Men jag hoppas att folk kommer digga hur som helst! Tack alla som har tagit sin tid att skriva.
Sista upp nu, dåligt med kommentarer..
Skön flow Samzon ;) Keep it on pz
ja, och vad trodde ni då!<br>Pz,!
Tack mayn!
grymt grymt som vanligt man. fortsätt :D <3333
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Tack fan!
gullig låt det där, reffen va inge vidare men annars va den söt hejja bergshamra! hejdå
Borgan ..
Så där ja!! Äntligen en låt som e värd att uppmärksammas. Du e riktigt bra på att skriva texter som sätter sej i hjärtat och du har lyckats med de i denna låt. Man lyssnar till de du säger och din delivery är fin känslan sätter sej och man bara sjunker in i låten och möts av ditt budskap. de jag saknar lite är rutin, men den kommer ju mer du kickar ju mer klockren rutin i rappen och utförandet får du, men du är en bra bit påväg. Mixningen funkar i denna en basic mixning som kunde blivit bättre men den duger. Sen sa du att du inte va nöjd över reffen. nöjd ska du vara men de va inte en så bra reff. orden och utförandet va fint, men du va förosäker och inte så bestämd i sången och sen tror jag att de va några sura toner som kom me. fast annars va det en duglig reff men det går att göra den så pass mycket bättre. men det e så ibland. man fastnar och kommer inte vidare. Du har gjort en mycket fin låt, som gillas. så fortsätt med de här och sikta mot stjärnorna så kan du ge dej fan på att du hamnar där. för du har potensialen sen e de upp till dej va du gör med den. jag hoppas du fortsätter kicka och att man får se mer av dej. /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Tack! Mr-Banditen P27: Tack så mycket för den roliga kretiken! Du tog ungefär orden i munnen på mig angående reffen. Tror att jag kan lägga den så mycket bättre men jag kom fan inte på något sett att göra det. Men men, till nästa låt ska jag försöka sätta allt bättre! Netplay på G nu boys and girls så keep it up!
Varsegod, jag skriver bara va jag tänker. Oki kul med en netplay jag hoppas den blir bra. Men se till att ha någon som e riktigt bra på att mixa som hjälper dej med netplayen eller att du lär dej mer själv. för vist funkar mixen på denna låt men ska du göra en seriös netplay så måste mixningen vara bättre.... Ta dej tid med netplayen och stressa inte ut någe, och se till att låtar och mixning håller en röd tråd på något sätt. för då kommer du göra en skitbra netplay de e jag säker på. /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Yeah, det är lungt. Har haft tankar på netplay i ungefär 1år nu hehe. Har en del låtar som jag har skrivit klart och så men får se vilka jag ska ha med. Mixningen tränar jag självklart på, försöker hålla mig till 1 låt i veckan då jag tränar på mixning hehe. Men det blir nog bra! Önska mig lycka till!
galen låt bror, ljudet börjar blir bara tightare å tightare nice som fan. konkret å djup lyric med ett riktigt ziggidy samzon flow.. tungt som fan och jag hoppas verkligen att flera kommenterar detta! spärra upp öronen folket. LGTM up in this shit!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Tack brush! Galet och höra
fan lägg upp lyrics. peace
ny länk?
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
jommpish P19 kolla länkarna där uppe, som hans frizon..
a såg det,, niice. keep it up.
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
Tack man!
Stoppa lyricsa plz.Peafce
Wow, den här texten skrev jag slutet av 07. Jag har ingen aning om vart den är idag faktiskt. Hemskt ledsen!